KK?
Hej jag ska försöka göra detta någorlunda kort men en fundering jag har är vad ni tror?
jag har haft en kk i snart två månader, båda var tydliga med varandra att vi inte vill ha något seriöst.
Jag är den enda av oss som haft kk förut då han varit gift och varit i långa relationer.
Ett kk för mig är någon man träffar och har sex med sen drar hem och ingenting mer.
Men med honom har det varit helt annorlunda, han bjöd ut mig på fin restaurang, vi har pratat om riktigt djupa saker med varandra, vi skrattar och har det riktigt trevligt och mysigt ihop och vi verkar matcha varandra på så många plan enligt mig iaf.
vi har grymt sex, vi har sovit med varandra alla gånger. Han ligger och håller om mig hela natten , kollar mig djupt i ögonen och ler med hela ansiktet , (aldrig mött någon som ler så mycket åt mig ) han kysser mig passionerat , smeker mig hår, kliar mig på ryggen , skriver ?godmorgon snygging? och god natt snygging puss?
här om dagen tog han ut mig på promenad där vi gick upp på ett berg.
en träff överraska han mig och kom och plocka upp mig med limousin.
blir så förvirrad och tycker att jag får dubbla signaler. Vad är han ute efter tror ni? Kan han känna något? Eller är det mest att han vill ha sex och tycker om att ?hänga ? med mig.
Jag känner att mitt intresse bara blir starkare för varje gång jag träffar honom och jag är typ skraj.. Funderar på att backa men vet inte hur.
Vill inget annat en att träffa honom typ nyss , men orkar inte med mer hjärtesorg i mitt liv. Vad ska jag göra? Någon som har något råd ? Mvh Förvirrad