• Anonym (anonymis)

Vad är era sjukaste ex-historier?

Hej!

Vilka är era absolut knäppaste ex genom livet? Sånna ni verkligen inte vill springa in i på stan.

• Svar på tråden Vad är era sjukaste ex-historier?
  • Anonym (H)
    Anonym (anonymis) skrev 2023-09-20 15:59:17 följande:
    Vad är era sjukaste ex-historier?

Hej!

Vilka är era absolut knäppaste ex genom livet? Sånna ni verkligen inte vill springa in i på stan.

Mitt ex accepterade inte att jag gjorde slut. Gjorde slut flera gånger och han vägrade acceptera. Sen var jag tydligen otrogen när jag hade sex med en annan 1 månad senare. Sen ett tag senare frågade han vart jag och dottern var någonstans och jag svarade på det och min nya kille var med. Tog några minuter så kom exet var skogstokig och kastade dotterns glass på min pojkvän. Han hotade och sa endel fula saker. Dottern blev ledsen och polisen kom till platsen. Detta hände ca. 3-4 månader efter att jag gjort slut. 
  • Anonym (Hmmm ....)
    Anonym (H) skrev 2023-09-20 17:36:34 följande:
    Mitt ex accepterade inte att jag gjorde slut. Gjorde slut flera gånger och han vägrade acceptera. Sen var jag tydligen otrogen när jag hade sex med en annan 1 månad senare. Sen ett tag senare frågade han vart jag och dottern var någonstans och jag svarade på det och min nya kille var med. Tog några minuter så kom exet var skogstokig och kastade dotterns glass på min pojkvän. Han hotade och sa endel fula saker. Dottern blev ledsen och polisen kom till platsen. Detta hände ca. 3-4 månader efter att jag gjort slut. 
    Av vilken anledning behöll du kontakten och VARFÖR berättade du var ni var? Är exet pappa till barnet?
  • Anonym (urk)

Mitt otrogna narcissistiska skithög till ex som jag tyvärr måste ha kontakt med pga gemensamma barn, hon är ett lika stor svin nu som hon var när vi skildes.

Svar på tråden Vad är era sjukaste ex-historier?