• DickBrown

Sms till min flickvän

Jag och mi  flickvän har en gemensam  vän som sms henne att han var full och kåt. Jag tyckte att hon borde markerat att det inte är okej att skicka sånt tiöö henne så hon är min flickvän och hon säger att hon vill att hon ska uppfattas som lojal och trogen. Problemetr att hon inte ser något fel i att hon i te skrev något alls utan hon menar att det är i get att tolka utan bara skita i. Jag är sur då jag tycker att vår kompis visa brist på respekt tiöö både henne och mig och jag vill att hon ska visa att gränsen att sms o ha sex anspelningar inte är okej. Samt att hon borde vilja visa utåt att hon är trogen då hon säger det är så hon vill att folk ska se henne som min. Hur ser ni på det?

Sex sms
  • Svar på tråden Sms till min flickvän
  • Anonym (tips)

Korrekturläs gärna innan du postar. Svårt läsa då det är många tryckfelsnissar som varit framme här. 

• Anonym (Z2)

Är du lätt svartsjuk?
    Jag gillar när min tjej gör sånt då vi har öppet förhållande och skulle vilja då att hon tog ett steg till att kanske hade sex med killen :) 

• Anonym (Korvspad)

Din "kompis" är en idiot och din "flickvän" skiter i relationen och dina känslor. Bättre människor kan man ju ha i sitt liv.

• Anonym (P)

Varför behöver ni andras åsikter om erat förhållande, det spelar väl ingen roll vad andra tror.

• Anonym (Mogen)

Mycket osmidigt av er vän att skicka något sånt. 
    Men om du och din flickvän är öppna och trygga med varandra så ser jag inte varför det skulle skapa något problem mellan er. Hon har ju uppenbarligen berättat det för dig och så länge hon berättar om det händer igen så är det väl inga konstigheter. Rosken är dock om du gör en dtor grej av det att hon inte vill verätta i fortsättningen för att det blir så stor grej.
    Min fru blev nyligen kontaktad av en jättegammal kompis som börjat flirta med henne. Hon har dvarat gandka neutrslt och vi skrattar mest åt hans tarvliga försök. Och de är ju trots,allt en egoboost för oss båda att någon tycker att hon är het

• Meddelande borttaget
  • Kaede

Din flickvän har ju hanterat det på ett ok sätt kan jag tycka. Hon har visat dig och hon nonchalerar honom. Fortsätter han kanske hon känner att hon måste säga till tydligare. Men just nu har hon varit öppen med dig och inte tagit kontakt. Och vill låta det passera.  

Du vill ha en ännu tydligare markering från henne. Just det handlar om dig. Dina känslor. Du lägger dessutom över på henne att markera för honom att hon är upptagen. Det gör att du låter svartsjuk. 

Om du är arg på vännen (den enda som gjort fel hittills) så säg till den då. Du har ju rätt att uttrycka din åsikt om grejen till honom. Du behöver inte försvara eller hota som för att ta hand om henne men du har ju all rätt att säga att vad fan! Vad pinsam du är som gör så där på fyllan! 

sen borde ni prata om hur ni båda vill att det ska vara och skötas en sådan här gång och komma överens om det so regelverk för er relation  till nästa gång ngn kontaktar ngn av er.

Svar på tråden Sms till min flickvän