Kille får klamydia via oralsex
Min man fick klamydia och erkänner enbart att han mottagit en avsugning. I hans värld så är det inte så farlig. Att detta ploppar upp o min hjärna nu är att jag misstänker att han är otrogen när tillfälle ges.
Tänker att d nästan är omöjligt att bli smittad genom att ta emot oralsex.
jJag har låtit han komma undan utan större drama. Men det tär ändå på mig. Fick nyligen veta att han ville följa med 2 kvinnor hem o hon som berättade vill inte bli inblandad. Hon som sa det ljuger inte och jag tänker att det är sant.
Hon berättade även att han har skrivit till hennes väninna att hon är sexig.
jag vet inte vad jag ska göra med informatiomen.
vi har väldigt bra sex, jag gör allt för han och vad han än vill ha så är jag med. Jag blir väldigt kåt när jag s han njuta så jag älskar verkligen min man. varit ihop i 25år har 2 barn. Har aldrig flörtat med ngn annan man. Men nu tänkte jag att jag kan ju göra det så får han känna hur d känns.
Jag är en kvinna med lågt självförtroende men vill stärka mig själv o se vart d landar. Han kommer aldrig erkänna ngt. Har funderat på. o bara göra mig vacker/ snygg för mig själv o ta hand om mig.
min man älskar mig men jag kan förlåta allt men vill ändå veta för jag stör mig att andra vet och jag ska bara fundera vad som är sant..
skriver av mig lite för jag behöver rensa tankarna...