• Anonym (Qwerty)

Vad beror det här beteendet på?

Vad är det som gör att en del personer har behov att skriva nedlåtande om andra här på forumet? Beror det på låg självkänsla? Mår dom dåligt och måste få ut sin frustration på något sätt? Jag tycker att det nästan är lite synd om dom här människorna som verkar må så dåligt. Hur kan vi hjälpa dom? 

• Svar på tråden Vad beror det här beteendet på?
  • Anonym (Kd)
    Anonym (Qwerty) skrev 2023-09-27 09:57:47 följande:

Vad är det som gör att en del personer har behov att skriva nedlåtande om andra här på forumet? Beror det på låg självkänsla? Mår dom dåligt och måste få ut sin frustration på något sätt? Jag tycker att det nästan är lite synd om dom här människorna som verkar må så dåligt. Hur kan vi hjälpa dom? 

Ser det inte så ofta, nästan enbart i kaffedraken trådar. Där jag gissar att personerna som skriver nedlåtande blir frustrerade och tappar tålamodet då de gång på gån försökt hjälpa honom och må bättre och tänka annorlunda med bara får tillbaka könskritik.  
  • Anonym (Låg)
    Anonym (Qwerty) skrev 2023-09-27 09:57:47 följande:

Vad är det som gör att Du Kaffedraken har behov att skriva nedlåtande om kvinnor här på forumet? Beror det på låg självkänsla? Mår du dåligt och måste få ut din frustration på något sätt? Jag tycker att det nästan är lite synd om dig  som verkar må så dåligt. Hur kan vi hjälpa dig? 
  • Anonym (23öoeö)

Jag gör det ibland men det är för att en del är så obotligt dumma, tyvärr. Typ som i tråden där nån trodde hon inte skulle kunna gå på kullersten med sin bebis vagn för den kunde få Shaken baby syndrome. 

Allmänbildningen och förmågan att ta till sig information och tänka själv ochkällkritiskt är galet låg, och det irriterar mig. 

• Anonym (nej)
    Anonym (Låg) skrev 2023-09-27 10:40:32 följande:
    Vad är det som gör att Du Kaffedraken har behov att skriva nedlåtande om kvinnor här på forumet? Beror det på låg självkänsla? Mår du dåligt och måste få ut din frustration på något sätt? Jag tycker att det nästan är lite synd om dig  som verkar må så dåligt. Hur kan vi hjälpa dig? 
    håller inte med om att kaffedraken skriver nedlåtande. men det låter som kd är nån som har fastnat i sina tankegångar och inte har förmåga att ta sig ur det. 

då är det bättre att lämna tråden om man blir frustrerade, för som det är nu får kd ändå nån sorts uppmärksamhet/belöning i sitt ältande iom alla arga elaka påhopp. Belöningen tänker jag mig alltså är en form av rättfärdigande i sitt synsätt som kd har
  • Anonym (23öoeö)
    Anonym (23öoeö) skrev 2023-09-27 11:59:31 följande:

Jag gör det ibland men det är för att en del är så obotligt dumma, tyvärr. Typ som i tråden där nån trodde hon inte skulle kunna gå på kullersten med sin bebis vagn för den kunde få Shaken baby syndrome. 

Allmänbildningen och förmågan att ta till sig information och tänka själv ochkällkritiskt är galet låg, och det irriterar mig. 

"bebis i vagn", det försvann ett i. 
Svar på tråden Vad beror det här beteendet på?