• Anonym

Varför pressar han in de inre blygdläpparna?

Jag har ett märkligt problem. Jag har en pojkvän som inte särar på de inre blygdläpparna när vi har samlag. Det betyder att de blir klämda och inpressade. Det gör ont. Det är inte skönt när man trycker in penis och samtidigt blir de inre blygdläpparna klämda och inpressade. såklart ramlar penis ut lättare också
    Jag säger varje gång tydligt vad problemet är . Vad han borde göra istället. Att det gör ont när han gör så. 
    Men ändå gör han detta varje gång.
    Jag undrar verkligen varför han gör så?
    Vi har extremt sällan sex. Han tar aldrig initiativ.

• Svar på tråden Varför pressar han in de inre blygdläpparna?
  • Anonym (M)

Prova och smörj in dig med glidmedel ordentligt mellan benen det kanske hjälper problemet?

Men mindre bra att han inte lyssnar, kanske inte ska ligga med honom alls?

• Studentpappa

Har inte du några händer/fingrar som kan hålla isär dem?

Ride it like you stole it
  • Anonym
    Anonym (M) skrev 2023-09-27 22:51:04 följande:

Prova och smörj in dig med glidmedel ordentligt mellan benen det kanske hjälper problemet?

Men mindre bra att han inte lyssnar, kanske inte ska ligga med honom alls?

Nej, behövs inget glidmedel, noll behov
  • Anonym (M)
    Anonym skrev 2023-09-27 22:52:44 följande:
    Nej, behövs inget glidmedel, noll behov
    De åker nog inte in lika lätt då tänkte jag. Alltså inte att du ska ha glidmedel i hålet utan på blygdläpparna, yttre könsorgan
  • Anonym
    Anonym (M) skrev 2023-09-27 22:55:41 följande:
    De åker nog inte in lika lätt då tänkte jag. Alltså inte att du ska ha glidmedel i hålet utan på blygdläpparna, yttre könsorgan
    nej behövs inte där heller. 
  • Anonym (Man)
    Anonym skrev 2023-09-27 22:43:35 följande:
    Varför pressar han in de inre blygdläpparna?

Jag har ett märkligt problem. Jag har en pojkvän som inte särar på de inre blygdläpparna när vi har samlag. Det betyder att de blir klämda och inpressade. Det gör ont. Det är inte skönt när man trycker in penis och samtidigt blir de inre blygdläpparna klämda och inpressade. såklart ramlar penis ut lättare också
    Jag säger varje gång tydligt vad problemet är . Vad han borde göra istället. Att det gör ont när han gör så. 
    Men ändå gör han detta varje gång.
    Jag undrar verkligen varför han gör så?
    Vi har extremt sällan sex. Han tar aldrig initiativ.

Har du ovanligt stora inre blygdläppar? Har aldrig varit med om detta hos någon tjej.

Annars är det väl det lättaste om du själv håller isär dem medan han kommer in i dig, funkar inte det?
  • Anonym
    Anonym (Man) skrev 2023-09-27 23:00:34 följande:
    Har du ovanligt stora inre blygdläppar? Har aldrig varit med om detta hos någon tjej.

Annars är det väl det lättaste om du själv håller isär dem medan han kommer in i dig, funkar inte det?
    Nej de är inte stora
    Ingen annan kille har lyckats klämma in och pressa dom
  • Anonym (M)
    Anonym skrev 2023-09-27 23:02:34 följande:
    Nej de är inte stora
    Ingen annan kille har lyckats klämma in och pressa dom
    Har de andra killarna håller isär dina blygdläppar?
  • Anonym
    Anonym (M) skrev 2023-09-27 23:04:49 följande:
    Har de andra killarna håller isär dina blygdläppar?
    Svårt att beskriva exakt. De kanske har hållit reda på var öppningen är iaf. Inte bara pressat.
  • Anonym (lolololololol)

Jaha så en ovanlig sexföreteelse. Vad säger han då? Är inte hans åsikt något som är mer viktigt att ta upp än gissningstävling?

Svar på tråden Varför pressar han in de inre blygdläpparna?