-
-
Svar på tråden Antagen till "naked attracion" sverige
-
Jag har bara sett några avsnitt, men det är alldeles för få heta hetrokvinnor.Anonym (S) skrev 2023-09-29 19:46:46 följande:
Jag gillar inte naked attraction eftersom jag inte vill se nakna it konsulter.
Hade sett det om det bara var attraktiva kvinnor.
-
Hur blir man antagen till sånt egentligen? Min kusin har sökt till varenda grej. Paradise H, Robinson, farmen, bachelor osv osv. Hon har perfekt utseende för sådant ankläppar, tatueringar osv. och är väldigt dramatisk och hysterisk så jag fattar inte varför hon aldrig får.
-
Hon kanske är för mycket.Anonym (Hur blir man antagen?) skrev 2023-09-29 19:52:05 följande:
Hur blir man antagen till sånt egentligen? Min kusin har sökt till varenda grej. Paradise H, Robinson, farmen, bachelor osv osv. Hon har perfekt utseende för sådant ankläppar, tatueringar osv. och är väldigt dramatisk och hysterisk så jag fattar inte varför hon aldrig får.
TS - kul om du kommer med :)
Till er som gnäller - ge fan i att titta. -
Till dig som gnäller om att vi gnäller - ge fan i att läsa våra inlägg.Anonym (Killgissar) skrev 2023-09-29 19:56:42 följande:Hon kanske är för mycket.
TS - kul om du kommer med :)
Till er som gnäller - ge fan i att titta. -
Grattis! Är du den som söker en kvinna eller ska kvinnan välja mellan dig och andra män?
-
Ställa upp nakna människor på rad för att recensera och kommentera bröst och könsorgan. Det är tragiskt.
-
Haha, bästa svaret på denna klassiska idiotsvar som inte betyder något öht. Man "gnäller" FÖR ATT man tittat. Säger inget om man fortsätter att titta på sånt skit eller inte.Anonym (T) skrev 2023-09-29 20:01:45 följande:Till dig som gnäller om att vi gnäller - ge fan i att läsa våra inlägg.
-
De har ju själva valt att vara med i ett sånt program. Sen kanske några går hem och inser att de är känsliga trots allt.Anonym skrev 2023-09-29 20:11:19 följande:
Ställa upp nakna människor på rad för att recensera och kommentera bröst och könsorgan. Det är tragiskt.
-
Och?
-
Mest osmakliga program som finns. Men visst, om du vill vara med där och visa kuken (och pung och arslet) på tv så är det väl bara att köra på....
-
Dom frågade mig i castingen ifall jag ville vara den som väljer bland kvinnor eller om jag ville stå i burar och blir utvald, jag sa att jag föredrar att vara den som väljer, och sen i slutet av programmet visa sig naken
-
Söker en kvinna, och sa på castingen att jag föredrar att vara den som väljerTecum skrev 2023-09-29 20:10:56 följande:
Grattis! Är du den som söker en kvinna eller ska kvinnan välja mellan dig och andra män?
-
Grattis, önskar jag vågade..
-
Jag ser det mer som en utmaning, man kanske blir tv B kändis sen hahaAnonym (Kul) skrev 2023-09-30 16:28:14 följande:
Grattis, önskar jag vågade..
-
Oj det är modigt om du ställer upp. Jag har inga problem med att vara naken så men att vara naken i tv. Nää 😊
-
Det är inte modigt att stå med dasen elelr hängpattarna i vädret.