Kondom o avbrutet samlag
Får inte äta p piller nu o tänkte kör med avbrutet samlag o kondom plus att mensen slutade igår. Borde vara säkert?Hade ni vågar?
Får inte äta p piller nu o tänkte kör med avbrutet samlag o kondom plus att mensen slutade igår. Borde vara säkert?Hade ni vågar?
Men om man har kondom oxå?
Valuta2019 även med kondom o avbryt? Känns inte det säkert?
Känns nästan överdrivet att oroa sig om man både har kondom OCH avbrutet. Då skulle det riktigt illa till om man ändå blir gravid trots allt det.
Valuta2019 även med kondom o avbryt? Känns inte det säkert?
Det jag varit orolig för är om han förkommer eller vad det heter men om han drar ut innan o har kondom finns det ju ingen risk?
Det jag varit orolig för är om han förkommer eller vad det heter men om han drar ut innan o har kondom finns det ju ingen risk?
Är orolig för att försatsen kommer i kondomen även om vi kör avbrutet o att kondomen ska vara sprucken. Är det väldigt långsökt att tänka så?
Är orolig för att försatsen kommer i kondomen även om vi kör avbrutet o att kondomen ska vara sprucken. Är det väldigt långsökt att tänka så?
En kondom går inte sönder trots försats och sats. Man kan blåsa upp en kondom till en stor ballong utan att den går sönder.
Lite sperma tål den utan att gå sönder.