• Anonym (Pun)

Kondom o avbrutet samlag

Får inte äta p piller nu o tänkte kör med avbrutet samlag o kondom plus att mensen slutade igår. Borde vara säkert?Hade ni vågar?

• Svar på tråden Kondom o avbrutet samlag
  • Valuta2019
    Anonym (Pun) skrev 2023-09-30 19:50:26 följande:
    Kondom o avbrutet samlag

Får inte äta p piller nu o tänkte kör med avbrutet samlag o kondom plus att mensen slutade igår. Borde vara säkert?Hade ni vågar?

gör inte det. man kan bli gravid av försatsen.  
  • Anonym (Pun)

Men om man har kondom oxå?

• RaYzLeR
    Anonym (Pun) skrev 2023-09-30 20:11:56 följande:

Har du kondom också så är det ju ingen fara. Kondom är det bästa preventivmedel. Skyddar mot könssjukdomar också. 🙂
  • Anonym (G)
    Anonym (Pun) skrev 2023-09-30 20:11:56 följande:

Då är det bara att köra på hårt
  • Anonym (Pun)

Valuta2019 även med kondom o avbryt? Känns inte det säkert?

• Anonym (Sofie)

Känns nästan överdrivet att oroa sig om man både har kondom OCH avbrutet. Då skulle det riktigt illa till om man ändå blir gravid trots allt det.

• Anonym (G)
    Anonym (Pun) skrev 2023-09-30 21:35:06 följande:

Valuta2019 även med kondom o avbryt? Känns inte det säkert?

Med kondom och sprut i, är det säkert om inte kondomen läcker. Varför med avbryt då? Då kan han ju istället dra sig ur och slita av sig kådisen och spruta utanför i så fall.
  • Anonym (Pun)

Det jag varit orolig för är om han förkommer eller vad det heter men om han drar ut innan o har kondom finns det ju ingen risk?

• Anonym (??)
    Anonym (Pun) skrev 2023-09-30 21:52:31 följande:

Det jag varit orolig för är om han förkommer eller vad det heter men om han drar ut innan o har kondom finns det ju ingen risk?

Varför måste han dra ur om ni har kondom? Vitsen är ju att mannen KAN spruta tack vare kondom. 
  • Anonym (??)

Förkommer? Vad skulle det vara?
  • Anonym (G)

Med kondom så är det bara att tömma mitt i, varför inte liksom??
  • Ellipellipang

Är orolig för att försatsen kommer i kondomen även om vi kör avbrutet o att kondomen ska vara sprucken. Är det väldigt långsökt att tänka så?

• Anonym (.)
    Ellipellipang skrev 2023-09-30 22:17:54 följande:

Är orolig för att försatsen kommer i kondomen även om vi kör avbrutet o att kondomen ska vara sprucken. Är det väldigt långsökt att tänka så?

Ja, det är väldigt långsökt.
  • Anonym (??)
    Ellipellipang skrev 2023-09-30 22:17:54 följande:

Mycket!  Spricker den så lär den ju fladdra runt och han känner att gummit är borta. Det måste ju synas också. 
  • RaYzLeR

En kondom går inte sönder trots försats och sats. Man kan blåsa upp en kondom till en stor ballong utan att den går sönder.

Lite sperma tål den utan att gå sönder.

• Valuta2019
    Anonym (G) skrev 2023-09-30 21:39:02 följande:
    Med kondom och sprut i, är det säkert om inte kondomen läcker. Varför med avbryt då? Då kan han ju istället dra sig ur och slita av sig kådisen och spruta utanför i så fall.
    jag läste fel hehe bara kondom räcker ju
Svar på tråden Kondom o avbrutet samlag