Helt kört nu med denna tjej?
Träffade en tjej på en fest för typ ett halvår sen på annan ort och vi var ensamma singlar och hängde hela kvällen och hade skitkul och flirtade mycket. Vi började strula lite och ville båda mer men hon sade att hon hade barn och därför inte bjöd hem en kille första kvällen, även om dom inte var hemma. Övertalade henne och vi kom hem till henne och jag blev nervös iom att jag är väldigt oerfaren med sex fast jag är typ 40. Hon var väldigt lugn och bekväm och det var typ mitt livs bästa natt, hon var så omtänksam och kärleksfull och har inte blivit bemött så förut. Dessutom var hon sjukt bra oralt och fick mig att komma flera gånger.
Åkte hem på morgonen och kände mig rätt dålig efter natten när hon varit så fin och jag så passiv. Hade en bakomliggande ångest som började blossa upp och jag börjsde få massa hjärnspöken.
Hon skrev efter några timmar och tackade för en jättefin natt och att hon tyckte jag var härlig och jag pallade det inte, berättade om min ångest och depression och att jag hellre undviker då och hatar att göra nån besviken. Hon bemötte även det jättefint sade att hon förstod och haft en del issues själv och önskade mig lycka till.
Har inte kunnat släppa henne riktigt sen dess och tänkt mycket på den kvällen. Hade hennes namn så jag skrev till henne på Messenger. Berättade att jag gått i terapi och jobbat med mig själv och att jag varit alldeles för hård mot mig själv med närhet och hjärnspöken men att jag gärna vill lära känna henne .
Hon blev jätteglad att jag hörde av mig igen och sade ja till att ses och vi skrev några dagar. Pratade om allt möjligt om vardag och lite flirt och sex. Jag hade mycket jobb då och var stressad o inte så snabb på svar kanske och till slut skrev hon att hon inte upplevde någon nyfikenhet, att jag inte ställde några djupsre frågor och att kontakten inte kändes genuint, att kanske ingen av oss var känslomässigt tillgängliga. Visste inte vad jag skulle svara och pallade inte så det gick några dagar, hade mycket då.
Svarade till slut och berättade att jag haft mycket jobb och att det var tråkigt men önskade henne lycka till och att jag inte kommer jaga henne eller så.
Hon svarade att hon beklagade min stress men att hon själv hade grejer att fokusera på och önskade mig allt gott.
Tror hon har satt mig på ignorera nu för jag ser inte hennes aktiva status. Kan ändå inte riktigt sluta tänka på henne. Hon var så himla fin mot mig den kvällen och verkade ju glad att jag hörde av mig. Vad gjorde jag för fel?