• Anonym (Korven)

Så arg på mig själv..

Hej, vet inte vad jag ska börja... Hade ett förhållande i 5 år. Hon valde att göra slut i juni, ingen aning varför, hon ville vara inte... Nu till de lite konstiga här, eller är de inte? I mitten av vårat förhållande så ville hon träffa en gammal "kompis" jag sa nej för att jag fick inte träffa mina tjejkompisar, hon fick ju såklart ett utbrott och började gapa å skirka på mig att jag va si å så, jag jag med mig och sa okej, åkte med henne dit och när vi väl va där så satt hon bara där å sa inte ett ljud, sen hade dom lite kontakt till å från, inget konstigt tänkte jag... Men nu har jag fått höra på omvägar att hon drog direkt till han när de va över mellan oss..
    Jag blir så arg på mig själv för de va ju så genomskinligt detta.. nu är de bara ta ut frustrationen på gymmet haha..

• Svar på tråden Så arg på mig själv..
  • Anonym (Ritz)

Konstigt att hon lämnade dig, du verkar ju inte alls vara kontrollerandeOskyldig. En toppenkille att vara ihop med.
    Förstår inte alls...

Men se det istället som att hon har förlorat dig, hennes misstag... Så släpp henne och hitta någon som förtjänar dig. Hjärta

• Anonym (Korven)
    Anonym (Ritz) skrev 2023-10-05 07:19:40 följande:

Konstigt att hon lämnade dig, du verkar ju inte alls vara kontrollerande // Oskyldig. En toppenkille att vara ihop med.
    Förstår inte alls...

Men se det istället som att hon har förlorat dig, hennes misstag... Så släpp henne och hitta någon som förtjänar dig. Hjärta

Du gjorde precis min dag🥰 det är väldigt tufft och kommer nog vara de ett tag framöver. Men det gäller att blicka framåt nu
Svar på tråden Så arg på mig själv..