• Anonym (Jag kanske börja)

Det bästa sextillfället du haft?

Berätta om det bästa sexet du någonsin haft. Vem var det med? Hur gick det till? Varför tror du att det blev så bra? 

Var du ung? Lite äldre? Är du man eller kvinna? 

• Svar på tråden Det bästa sextillfället du haft?

Lärde känna en granne till mig som är 10 år äldre än mig. Han var spännande på alla plan och var för mig en riktig man. Kunnig, duktig och verkade ha väldigt fina och lite gammeldags principer. Den här mannen fick igång mig på alla plan på ett sätt jag aldrig varit med om tidigare. 

Jag har idag starka minnesbilder av hur han tar av sig sin t-shirt och kryper upp över mig. Tanken på hans tyngd över min kropp får mig än idag att bli varm inombords. Vi båda kom tillslut men det var inte det viktigast, det var kemin oss sinsemellan. 

Kvinna, 38 år. 

• Anonym (Vietnamesiska)

Var tillsammans med en vietnamesisk kvinna i 5 månader som ville ha sex minst 2 ggr per dygn.

Var helt slut i ryygen när hon flyttade pga allt knullande och hade arbetat upp mina tungmuskler ganska bra.

Ofta ville jag bara ha närhet, men hon ville prompt alltid att det skulle leda till sex. Så mycket sex kommer jag antagligen inte att få igen.

• Anonym (Koja)

Ett år sedan, en tjej som jag hade en kortvarig fling med för 20 år sedan hörde av sig och berättade att hon skulle skiljas. Sedan hade vi lite kontakt och sågs då och då. 

sedan för ett år sedan åkte jag och hälsade på henne i hennes lägenhet. tog inte många minuter förrän kläderna åkte av sedan hade vi sex i 4-5 timmar tror jag. Han med en promenad och lite lunch också innan det var dags att bege sig hem.

jag tror det blev så bra för att vi kände och gillade varandra innan,  vi hade båda varit utan bra sex ganska länge och vi var båda lite äldre och erfarnare. 

Jag var och är fortfarande gift så det blev tyvärr ingen fortsättning då hon ville hitta någon för något mer seriöst men jag tänker ofta på vår dag tillsammans, ojojoj?

• Anonym (?)
    Anonym (Koja) skrev 2023-10-04 20:18:57 följande:

Ett år sedan, en tjej som jag hade en kortvarig fling med för 20 år sedan hörde av sig och berättade att hon skulle skiljas. Sedan hade vi lite kontakt och sågs då och då. 

sedan för ett år sedan åkte jag och hälsade på henne i hennes lägenhet. tog inte många minuter förrän kläderna åkte av sedan hade vi sex i 4-5 timmar tror jag. Han med en promenad och lite lunch också innan det var dags att bege sig hem.

jag tror det blev så bra för att vi kände och gillade varandra innan,  vi hade båda varit utan bra sex ganska länge och vi var båda lite äldre och erfarnare. 

Jag var och är fortfarande gift så det blev tyvärr ingen fortsättning då hon ville hitta någon för något mer seriöst men jag tänker ofta på vår dag tillsammans, ojojoj?OchO

• Anonym (?)

Och hur förklarar man 4-5 timmars bortovaro för en sambo?

• Aniiee

Fel forumdel. Det finns en avdelning för sex och samlevnad.

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
    Aniiee skrev 2023-10-04 21:00:00 följande:

Fel forumdel. Det finns en avdelning för sex och samlevnad.

Önskade att den skulle gå att svara anonymt i? :)
  • Anonym (Koja)
    Anonym (?) skrev 2023-10-04 20:46:13 följande:

Det var på arbetstid. "jobba hemifrån" så att säga. 
    Frun var dessutom på en helt annan kontinent just då.
  • Anonym (Kärleksäpplet)
    Anonym (?) skrev 2023-10-04 20:46:13 följande:

1. Man är vän med den man är med och brukar träffas
    2. Sambon är på tjänsteresa/hälsar på släkten/är på helgkurs
    3. Sambon långshoppar och äter ute med en vän
    4. Man brukar ha renoveringsprojekt och har mer än en bostad 
    5. Man brukar träna länge, cykla 7 mil eller löpa 2 mil och basta efteråt.

Alla sitter inte hemma och fiser i soffan för jämnan.
  • Anonym (Kärleksäpplet)

Första gången förbjuden frukt. Tio dagar uppladdning via app och avslöjande av hemligare fantasier än man brukar berätta.

Hon var galen av lust.
    Han hade velat ha henne i flera år, drömt om hur hon skulle smaka.

Insläpp genom en sidodörr för att undvika snokande grannar.
    Tyst in i en lägenhet. Samma sekund dörren stängdes flög de på varandra men det var så mycket elektricitet i beröringen att de studsade från varann igen som två kulor med lika laddning. De såg förvånat och flämtande på varandra, för det borde vara laddat men det var som ett fullt blixtnerslag.

Hon viskade: Ska jag klä mig fin för dig? Han: Ja, men fort
    Hon bytte till svart och klackar men med fri tillgång överallt. Sen tre timmars syndigt svettigt himmelrike i ett tillstånd helt utanför verkligheten, innan final avslappning och utmattning. 

Oh yeah. Vi är 45+, upptagna som fan men inte riktigt döda än.

• Anonym (?)
    Anonym (Kärleksäpplet) skrev 2023-10-04 21:59:53 följande:

Första gången förbjuden frukt. Tio dagar uppladdning via app och avslöjande av hemligare fantasier än man brukar berätta.

Hon var galen av lust.
    Han hade velat ha henne i flera år, drömt om hur hon skulle smaka.

Insläpp genom en sidodörr för att undvika snokande grannar.
    Tyst in i en lägenhet. Samma sekund dörren stängdes flög de på varandra men det var så mycket elektricitet i beröringen att de studsade från varann igen som två kulor med lika laddning. De såg förvånat och flämtande på varandra, för det borde vara laddat men det var som ett fullt blixtnerslag.

Hon viskade: Ska jag klä mig fin för dig? Han: Ja, men fort
    Hon bytte till svart och klackar men med fri tillgång överallt. Sen tre timmars syndigt svettigt himmelrike i ett tillstånd helt utanför verkligheten, innan final avslappning och utmattning. 

Oh yeah. Vi är 45+, upptagna som fan men inte riktigt döda än.

Lång historia ... var sää nära att det blev sex en sommar på jobbet. Jag förlovade mig senare samma sommar,
    Vi var såå nära, en kyss hade triggat allt. Ångrar faktiskt att jag inte tog chansen där och då.
    Jag och min dåvarande lever inte ihop.. jag borde jag aldtig ..
    Vi hade knullat .... och hade fler chanser..fick av henne kläderna men ... var för full
  • Anonym (Qvinnan)

Vi träffades igen efter ett par år. Våra ögon möts. Han kommer fram till mig och kysser mig, Vi kan inte släppa varandra utan lyckas på något sätt ta oss in i ett rum. Han säger att -" Nu ska jag älska dig som du aldrig förut blivit älskad" -"Ta av dig kläderna och lägg dig på sängen", och jag lyder.

Han börjar kyssa mig från topp till tå, sakta och ömt. Min kropp brinner. 
    Han tar av sig kläderna och lägger sig sakta ovanpå mig och ör sakta in sitt kön i mig och rör sig sakta samtidigt som han kysser mig. 

Jag var 28 år 
    Och han hade rätt jag har aldrig förr eller senare haft bättre sex

• Anonym (Grannen)

Var runt 25 (kvinna) och fast i ett olyckligt, stendött samboförhållande. Hade länge haft ett gott öga till grannen som var allt min sambo inte var. Vältränad, spontan, vild, lite spjuveraktig. 

Det ena ledde till den andra en vacker dag och vi hamnade hos honom, eftersom vi inte borde var det en lång och utdragen process där vi ömsom ville ömsom kämpade emot, jagade och lockade varandra om vartannat. En hand som smekte undan axelbandet på linnet, jag som ryggade undan, för att i nästa stund falla in i hans armar och kyssa honom nedanför örat. Han som backade, för att sedan lyfta mig och bära mig till sängen. Det slutade med att vi låg där nakna och gav vika för frestelsen. Jag påtalade att vi borde använda skydd, eftersom jag var helt oskyddad... flämtade ett nästan febrigt "nej, du får inte..!" men han höll mig hårt i sina armar och trängde in i mig. Kampen var förlorad. Vi älskade i timmar. Svettigt. Passionerat. Innerligt. Ömt i ena stunden, hårt och hänsynslöst i nästa. Helt fantastiskt. 

Han var ju väldigt bra i sängen och vi var galet attraherade av varandra men tror att spänningen i allt det förbjudna där och då gav en sjuhelsikes kick också. 

Svar på tråden Det bästa sextillfället du haft?