Halva mitt kungarike...
Här kan ni ventilera och berätta om det ni önskar allra mest eller era innersta drömmar.
Jag börjar...halva mitt kungarike för en intelligent, omtänksam och bystfager kvinna.
Här kan ni ventilera och berätta om det ni önskar allra mest eller era innersta drömmar.
Jag börjar...halva mitt kungarike för en intelligent, omtänksam och bystfager kvinna.
Halva mitt drottningrike för en man som kan se mig i ögonen älska mig för kvinnan jag är. Blää för ytlighet!
Halva mitt kungarike för att slippa förminskas som man av en massa desperata dregel-gubbar.
Bildgoogla på nakna kvinnor istället för att begära bilder här.
Du är fullkomligt patetisk!!
Halva mitt kungarike för att slippa förminskas som man av en massa desperata dregel-gubbar.
Bildgoogla på nakna kvinnor istället för att begära bilder här.
Du är fullkomligt patetisk!!
Behöver ju bara kolla din aktivitet på sidan.
Mindre dagis- poesi och googla på pattar istället.
Finns kvinnor som faktiskt delar med sig av sina bröst, sina urringningar och så kommer sådana som du... Ingen som helst känsla, bara du får dina åsikter och totalt meningslösa "poesi" fram i tråden.
Lägg ber och googla istället om du klarar av det.
Visa respekt för kvinnorna som faktiskt lägger ut bilder.
Titta - sitt ner - håll käft!!!!
Behöver ju bara kolla din aktivitet på sidan.
Mindre dagis- poesi och googla på pattar istället.
Finns kvinnor som faktiskt delar med sig av sina bröst, sina urringningar och så kommer sådana som du... Ingen som helst känsla, bara du får dina åsikter och totalt meningslösa "poesi" fram i tråden.
Lägg ber och googla istället om du klarar av det.
Visa respekt för kvinnorna som faktiskt lägger ut bilder.
Titta - sitt ner - håll käft!!!!
Men vad sura rönnbär det var här då? Det duger minsann inte!
Gör en bättre vecka av kommande vecka istället.
Själv ska jag drömma om en man som kanske är lite rund, med lite tunt hår som börjar gå åt silver, men som plockade mig vilda körsbär och gav mig kärlek på en vacker sommaräng.
Det vackra kan vara det vi gör, inte bara det vi är.
Glittret finns i betraktarens öga.
Men vad sura rönnbär det var här då? Det duger minsann inte! //
Gör en bättre vecka av kommande vecka istället.
Själv ska jag drömma om en man som kanske är lite rund, med lite tunt hår som börjar gå åt silver, men som plockade mig vilda körsbär och gav mig kärlek på en vacker sommaräng.
Det vackra kan vara det vi gör, inte bara det vi är.
.