Ett halvår med smärta
För 6 månader sen jag fick stickningar i magen ovanför underlivet och strax därefter sveda, klåda och rodnad i vulva och runt analen. Blygdläpparna är lilaröda och svider så mycket att jag inte kan ha trosor. De inre blygdläpparna svider, kliar och det bränner när jag kissar.
Jag får smärtor i vulva likt knivhugg som körs rakt upp mellan blygdläpparna.
Negativ för svamp, bakterier, urinprov, könsjukdomar, vaginalt ultraljud och buk ultraljud. En biopsi är tagen som visade inflammation och mikrosår men inte vad för sorts inflammation? ingen gynekolog vet vad jag har. Svampsalvor och kortison gör det värre. Testat flukanozol utan effekt. Nu senast fick jag utskrivet en stark kortisonsalva och en klapp på axeln att de inte kunde göra mer för mig. 3 dagar in i kuren blir mina blygdläppar så röda att jag tror de ska sprängas. Jag har utvecklat magsår och hjärtklappningar pga ovisshet, smärta och stress. Gråter varje dag.
Jag sträcker ut en hand till familjeliv med förhoppningen att någon kanske gått igenom något liknande eller kan hjälpa mig. Jag är 27 år och tar inga p-piller. Aldrig haft problem med mitt underliv tidigare, inte ens svamp. Det enda ?ovanliga? som hände är att jag hade skyddat engångssex 2 v innan symtomdebut.
Snälla