• SthlmBestWest

Bättre sex med äldre kvinnor

Är 31 år gammal och har passat på att prova mig fram sexuellt under de senaste åren och utforskat det jag varit nyfiken på. Nu har jag hållit mig lite mer till en KK senaste månaderna men kan inte släppa hur bra sexet har varit med lite äldre kvinnor. Nu ska jag inte påstå att jag har en ohyggligt stor erfarenhet av det, men det jag har haft har varit underbart. Upplever det som att lite mognare kvinnor vågar slappna av lite mera och verkligen fokusera på sin egen njutning. Jag går igång enormt på hur kvinnan njuter medan vi har sex. Yngre tjejer upplever jag som mer oroliga hur de ser ut under sex och att ge mig njutning, vilket jag känner inte gör det helt avslappnat och hämningslöst.

Någon annan som har liknande erfarenhet? Några äldre kvinnor som upplever samma sak och gillar yngre sexpartners?

• Svar på tråden Bättre sex med äldre kvinnor
  • Anonym (norrmannen)

Du har så rätt, så rätt.  Dom bejakar sin seksualitet, och har en helt annan och äkta njutning. 

Jag upplevde detta första gång som 24 åring med en 52 år gammal kvinna.  Hon hade bara haft ca jämnåriga gubbar i sin säng sedan hon skilde sig. När hon då fick återuppleva en ung och hård kuk och bli knullad med energi och kraft, blev hon helt vild. Den ena starka skrikorgasmen efter den andra. Hade till då aldrig haft hetare och eldigare sex. 

Sedan dess har jag alltid gått för äldre kvinnor. Bästa sexet är mellan het mogen kvinna, och kåt ung man. Båda i sin högsta libido, jag är helt overtygad. 

• Anonym (S)

Jag är tjej och inte så gammal men ändå 33 och har haft ett aktivt sexliv många år. I början var jag inte avslappnad då tnkte jag mycket på hur jag såg ut, var rädd att killen skulle bli avtänd om lampan var tänd och fokuserade mycket på hans njutning och gav inte plats för min egen njutning. Nu så vet jag att min kille älskar hur jag ser ut så det är inget jag ens lägger fokus på. Sen vågar jag säga hur jag vill ha det och gör allt för att båda ska njuta. Är mer avslappnad i sängen med honom. 

• SthlmBestWest
    Anonym (S) skrev 2023-10-07 16:00:10 följande:

Jag är tjej och inte så gammal men ändå 33 och har haft ett aktivt sexliv många år. I början var jag inte avslappnad då tnkte jag mycket på hur jag såg ut, var rädd att killen skulle bli avtänd om lampan var tänd och fokuserade mycket på hans njutning och gav inte plats för min egen njutning. Nu så vet jag att min kille älskar hur jag ser ut så det är inget jag ens lägger fokus på. Sen vågar jag säga hur jag vill ha det och gör allt för att båda ska njuta. Är mer avslappnad i sängen med honom. 

Vad härligt :) Som du säger så tar det kanske lite tid att hitta sig själv i sängen. Tror dessutom tjejer underskattar i allmänhet hur tändande det är att se och höra en tjej njuta ;) För oss går det till slut ändå 
  • PunkPyret

Kan bara instämma med övriga som skrivit i denna tråden. Jag har njutit mer själv än jag någonsin gjort sedan jag passerade 40-strecket. Känner inga prestationskrav utan bara njuter av stunden. 
    Kan också hålla med på att det är hett med yngre killar just för att de blir så stenhårda och för att de laddar om på kort tid, det saknar jag lite hos mina jämnåriga. Men det kan de ju inte hjälpa, det är livets gång. 

• Anonym (Tommy)

Generellt skulle jag nog säga att sex med äldre kvinnor är bättre men bästa sexet jag någonsin haft var med en hel del yngre KK. Hon hade väldigt lite erfarenhet, var lite rund och med stora bröst som redan då hängde en del. Rent "statistiskt" borde det ju vara som upplagt för osäkerhet och annat som man kan hitta hos yngre tjejer. Klart att det var lite fumligt i början men fasen vad hon lärde sig snabbt och hon fattade att jag tände på hur hon såg ut. Efter bara ett par gånger slog hon allt jag varit med om tidigare (och sen dess) och jag hade ändå hunnit med en del. Vi njöt av varandra då och då i ett par år men sen träffade hon en kille som hon blev ihop med och ville inte vara otrogen. Säkert kul för henne men tråkigt för mig.

Ibland hittar man undantaget som bekräftar regeln.....

• Miss Sunny
    PunkPyret skrev 2023-10-07 22:59:36 följande:

Kan bara instämma med övriga som skrivit i denna tråden. Jag har njutit mer själv än jag någonsin gjort sedan jag passerade 40-strecket. Känner inga prestationskrav utan bara njuter av stunden. 
    Kan också hålla med på att det är hett med yngre killar just för att de blir så stenhårda och för att de laddar om på kort tid, det saknar jag lite hos mina jämnåriga. Men det kan de ju inte hjälpa, det är livets gång. 

+ att yngre knullar hårdare och mer bestemt, jag får starkare och skönare orgasmer då.  Då känner jag mig mycket mer åtråvärd och begärad som kvinna. Är mer lydhöra, fantasi och lekfulla.  Uthålliga efter en micropaus, lite "skoj och bus"  emellan varven. 

Ja, listan är lång .....  Svårt för att återgå till jämnåriga/äldre nu ....
  • Anonym (Klirr)

Många kvinnor tycker att män ska träffa jämnåriga kvinnor och inte glo efter unga tjejer.

• Anonym (som du då)
    Anonym (Klirr) skrev 2023-10-08 13:21:44 följande:

Många kvinnor tycker att män ska träffa jämnåriga kvinnor och inte glo efter unga tjejer.

Ja du som över 50 årig man tar ju illa upp när dina kollegor pratar om snygga och vältränade män, du tar det som kritik mot dig.
    När din kvinnliga vän pratade om sina nya kärlek tyckte du att hon var elak mot dig då hon borde förstått att du tog illa upp som kände dig otillräcklig.
    Så du känner ju precis samma sak då.
    Folk ska inte prata om andra män eller hur bra och snygga dom är för då menar dom att du inte duger så skriver du  i andra trådar just nu.
  • Anonym (Klirr)
    Anonym (som du då) skrev 2023-10-08 17:05:48 följande:
    Ja du som över 50 årig man tar ju illa upp när dina kollegor pratar om snygga och vältränade män, du tar det som kritik mot dig.
    När din kvinnliga vän pratade om sina nya kärlek tyckte du att hon var elak mot dig då hon borde förstått att du tog illa upp som kände dig otillräcklig.
    Så du känner ju precis samma sak då.
    Folk ska inte prata om andra män eller hur bra och snygga dom är för då menar dom att du inte duger så skriver du  i andra trådar just nu.
    Nej, jag tar inte illa upp om kvinnor vill träffa yngre killar. Jag förstår kvinnorna, och dömer inte. Däremot så gillar jag inte när kvinnor hycklar.
    Jag tyckte inte hon var elak, men det var inte så kul att höra om hur bra han är på alla sätt. Med tanke på allt hon sagt om mig.
  • Anonym (som du då)
    Anonym (Klirr) skrev 2023-10-08 17:20:59 följande:
    Nej, jag tar inte illa upp om kvinnor vill träffa yngre killar. Jag förstår kvinnorna, och dömer inte. Däremot så gillar jag inte när kvinnor hycklar.
    Jag tyckte inte hon var elak, men det var inte så kul att höra om hur bra han är på alla sätt. Med tanke på allt hon sagt om mig.
    Kvinnor som sitter och pratar om snygga män på ditt jobb och din vän som pratade om sin nya kärlek hycklade inte men DU tog det som kritik mot dig och du skrev att din vän skulle ha förstått att du skulle känna dig otillräckligt när hon berättade om hur bra sin nya man var.

DU får hela tiden kritisera andra men när folk pratar om andra och snygga män tycker du att dom ska ta hänsyn till dig. För du har ju inte haft något förhållande, alla ska hela tiden ta hänsyn till dig eller så tar du  det som kritik.
    Men ingen annan får känna kritik speciellt inte kvinnor.
    DU tycker synd om dig själv hela tiden men ingen annan får säga vad dom tycker.
    Alla kvinnor säger inte samma sak och dom som inte tycker att stora åldersskillnader är bra skaffar heller inte själva unga älskare.
    Det är din syster som gjort och inget många andra kvinnor som gjort.
    Väldigt få hycklar och säger att andra inte får bli ihop med yngre men dom själva får det. Det är inte många som gör så, inte ens här skriver folk så, det är olika kvinnor som skriver olika saker, du får förstå att det är så.

• Anonym (Klirr)
    Anonym (som du då) skrev 2023-10-08 17:29:51 följande:
    Kvinnor som sitter och pratar om snygga män på ditt jobb och din vän som pratade om sin nya kärlek hycklade inte men DU tog det som kritik mot dig och du skrev att din vän skulle ha förstått att du skulle känna dig otillräckligt när hon berättade om hur bra sin nya man var.

DU får hela tiden kritisera andra men när folk pratar om andra och snygga män tycker du att dom ska ta hänsyn till dig. För du har ju inte haft något förhållande, alla ska hela tiden ta hänsyn till dig eller så tar du  det som kritik.
    Men ingen annan får känna kritik speciellt inte kvinnor.
    DU tycker synd om dig själv hela tiden men ingen annan får säga vad dom tycker.
    Alla kvinnor säger inte samma sak och dom som inte tycker att stora åldersskillnader är bra skaffar heller inte själva unga älskare.
    Det är din syster som gjort och inget många andra kvinnor som gjort.
    Väldigt få hycklar och säger att andra inte får bli ihop med yngre men dom själva får det. Det är inte många som gör så, inte ens här skriver folk så, det är olika kvinnor som skriver olika saker, du får förstå att det är så.

Kvinnor på jobbet pratade inte om snygga män, men sa till mig hur jag skulle vara för att kvinnor skulle vilja ha mig.

Jag tog inte det som kritik, däremot så tog jag det som kritik när hon har kritiserat mig tidigare. Så jag vill inte höra om alla andra män och hur bra de är.

Inte många som tar hänsyn till mig, och det är helt ok. Det är väldigt många som hycklar tycker jag. Ja, jag tycker syn om mig själv. Det är många som tycker synd om sig själva. Man är sig själv närmast.
Svar på tråden Bättre sex med äldre kvinnor