• Anonym (Nyfiken)

Intresserad av att testa tjejsex

Är 30+, bara legat med män men alltid fantiserat om att ha sex med en annan tjej. Är väldigt sugen på att testa, vet att homo-och bisexuella sällan är intresserad av experimentella heteros men jag tänker att det borde finnas andra som jag själv som vill testa och fumla lite ?på skoj?, var hittar man dessa i så fall?

Någon som tidigare bara legat med män som testat med en kvinna? Hur var det?

• Svar på tråden Intresserad av att testa tjejsex
  • Anonym (tjej)

Visst finns fantasin men jag har inte aktivt sökt efter någon som vill experimentera.
    Vet inte ens om jag skulle kunna om tillfälle ges, men hoppas chansen en dag kommer. 

• Anonym (Jahaja..)

Jag och ett ex provade. tog bilder och lade in på Aktuell Rapprt , jaaa det var länge sedan.. Fick ett svar med bild. 
    Testade med en "kollega" till mig, enorma bröst, passade både mig och mitt ex. Vi gick på dejt på bio alla tre. Mitt ex provade med sin hand på hennes men - nej!
    Funkade inte men fantasierna räckte långt.
    Senare ficka jag ratta hyllan på henne, stora och mjuka och jävligt upphetsande.

• Anonym (2)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-10-08 20:44:43 följande:
    Intresserad av att testa tjejsex

Är 30+, bara legat med män men alltid fantiserat om att ha sex med en annan tjej. Är väldigt sugen på att testa, vet att homo-och bisexuella sällan är intresserad av experimentella heteros men jag tänker att det borde finnas andra som jag själv som vill testa och fumla lite ?på skoj?, var hittar man dessa i så fall?

Någon som tidigare bara legat med män som testat med en kvinna? Hur var det?

2 saker som slår mig. 

1. Vet du att det finns många liknande trådar här?
    2. Har du hört talas om nätdejting? Om inte så är det sidor där människor letar efter någon att träffa.
  • Anonym (Sluta)
    Anonym (2) skrev 2023-10-09 08:38:37 följande:
    2 saker som slår mig. 

1. Vet du att det finns många liknande trådar här?
    2. Har du hört talas om nätdejting? Om inte så är det sidor där människor letar efter någon att träffa.
    Två saker som slår mig
    1. Andra har påpekat i andra trådar att det finns trådar om ämnet. Andra har också kommentat i gamla uppväckta trådar, varför väcker du liv i den här tråden?
    2. Det finns nätdejting ja. Men det här är ett diskussionsforum där man skaffar erfarenhet från andra. Det är väl bra, tycker du det är ointressant kan du läsa en annan tråd. Jättefiffigt system. 
  • Anonym (2)
    Anonym (Sluta) skrev 2023-10-09 21:23:05 följande:
    Två saker som slår mig
    1. Andra har påpekat i andra trådar att det finns trådar om ämnet. Andra har också kommentat i gamla uppväckta trådar, varför väcker du liv i den här tråden?
    2. Det finns nätdejting ja. Men det här är ett diskussionsforum där man skaffar erfarenhet från andra. Det är väl bra, tycker du det är ointressant kan du läsa en annan tråd. Jättefiffigt system. 
    Två saker som slår mig.

1. Väcker jag liv i den här tråden? Är den gammal?
    2. Tjejsex är aldrig ointressant.
  • Anonym (Jahaja..)
    Anonym (2) skrev 2023-10-09 21:34:20 följande:
    Två saker som slår mig.

1. Väcker jag liv i den här tråden? Är den gammal?
    2. Tjejsex är aldrig ointressant.
    Är kille och hat bara haft tjejsex - helt underbart, hahaha
  • Anonym (fff)

samma här faktisk köpt en strap on

• Itsmeeee

Jag är också nyfiken på att testa tjejsex, men det verkar vara svårt att hitta någon som vill.  Jag har tyvärr inget tips på var man kan hitta dem. En sida jag sett att det tipsats om är BC (bodycontact), min erfarenhet är dock att det mest är killar där, men har läst att några tjejer har hittat tjejer där med. 

• Marielle393

Ja, varför måste det vara så svårt att hitta någon som vill! Är också jätteinteresserad av tjejsex, men BC funkar inte. Bättre med Tinder men också där tjejerna "forsvinner" efter ett tag..

Svar på tråden Intresserad av att testa tjejsex