Våld i nära relationer i familj
När vårat barn var mycket litet lämnade jag hans pappa efter att han psykiskt och fysiskt misshandlat mig efter att han kom till världen.
Han var runt 1 år när jag lämnade men dock har han gjort saker mot min kropp en tid efter detta tyvärr innan han slutade efter anmälningar osv.
Men till mina frågor.
Han är snart 4 år och än idag får absolut inte pappa närma sig mig för då slår han sin pappa, skriker stopp och ajaj pappa eller nej nej pappa och ska skydda mig.
Jag tror inte jag sänder ut några signaler emot pappan att jag är rädd längre för honom då det gått snart 3 år år sen jag lämnade.
Men han kan liksom se det från håll och springa emot oss om han uppfattar att pappa ska röra mig osv.
Han gör bara så här med sin pappa.
Är det så att han minns saker han sett trotts han var så liten ?
Är det så att han kanske gjort liknande mot tjejer efter mig när han har umgänge? Jag tror inte han träffat någon med vårat barn då han har otroligt svårt att behålla en relation för han är som han är. Men jag förstår inte varför det är så. Och jag vill gärna hjälpa honom med detta men vet inte hur. Han sa nu sist med att nej nej aj aj pappa inte göra så. När pappa närmade sig mig och skrek sen när pappa stod nära pappa dö. Och gick emot han för gå på han. Nu har han haft umgänge där i dagarna och jag var helt i chock. Han är en väldigt gosig liten kille som skrattar hemma och duktig med språket, leker och busar mycket. Men denna sidan blir värre och värre de få gångerna pappa och jag har överlämningar.
Minns barn trauma från bebis tiden ?