IKEAs babygym???
Söker på hemsidan men hittar det inte. Vad kostar det? Kan man tvätta leksakerna som hänger på? Är det bra? (Har köpt ett second hand...)
Söker på hemsidan men hittar det inte. Vad kostar det? Kan man tvätta leksakerna som hänger på? Är det bra? (Har köpt ett second hand...)
åh? har ikea babygym? ja då vill jag med gärna veta vad de e för ngt o vad d et kostar.... puffelipuff
Det är sådär.
Jag köpte ett på utförsäljning för 19:- Det var det värt, men inte så mycket mer.
Det är liksom rangligt... Halvhårt gummi/plast som visserligen är barnvänligt, men om man tar i för hårt så böjer det liksom ihop sig...
Min tjej har använt sitt gamla hederliga i hårdplast att stå mot och gå med osv, det funkar ju aldrig med IKEAs utan bara att ligga under.
Leksakerna är väl lite söta. Kan nog tvättas, har aldrig provat. Det är liksom undanställt hos mina föräldrar för det var ingen nytta med det...
Har för mig att det var rätt dyrt ord pris, jag skulle inte köpa det.
Jag betalade 40, hoppas det var värt det iaf! Tycker det var gulligt, verkar "lagom" för en liten och inte så j-a fult som en del är. Leksakerna är söta! Har hört bra om det förut...
har ikea babygym????
Min kompis har ett sånt och det verkar rätt trökigt... Min dotter har ett i hårdplast som kostade 99 i leksaksaffär och det är kanon! Man kan byta ut leksakerna som följer med och även sätta dit hennes andra favoritgrejer!
De har tydligen det, det står IKEA på mitt men ej vad det heter. Ingen som vet om man kan tvätta leksakerna i maskin alltså? Får chansa eller tänka att lite skit dör inte dottern av!
Om grejjorna inte pallar att tvätta i 40 grader på ett skonprogram så kanske man ska satsa på något annat.
Vi har ett i hårdplast. Begat. SKITBRA! Man kan byta ut sakerna och hänga upp lite vad man vill. Variera.
Ikeas känns för rangligt för min smak.
Helt utdomt av alla! Jag tycker ändå det verkar schysst och för 40 spänn är det klart ok. Håller med om "rangligheten" men det är så lätt att skulle det välta kan det väl knappt skada ett embryo...
utdömt...
någon som har en bild på babygymmet!? nyfiken! visste inte att dom hade ett sånt! hittar et inte på hemsidan..någon som sett det dä!? kanske kan skicka en länk isåfall!!