• Anonym (MN)

Hur mycket förlåter "en bra kuk" ett svinigt beteende?

Har upplevt att kollegor stannar kvar i destruktiva förhållanden av ett enda skäl och det är att de får bra sex. En kollega på mitt tidigare jobb beskrev det som att "när man hittat en bra kuk då släpper man den inte, no matter what". Hennes kille hade kriminell belastning och umgicks i "tyngre kretsar". Han var inte bra för henne (raserat hennes ekonomi exempelvis) men hon stannade kvar ändå för att han tydligen var en "Gud" i sängen och gav henne orgasmer som ingen annan. Enligt henne var hennes killes kuk både av det längre och det grövre slaget... det var så hon i alla fall definierade "en bra kuk"

Jag minns att jag försökte tjata på henne att lämna honom men hon menade att "när du träffar en kille med en riktigt bra kuk och som ger dig sex som du aldrig varit närheten av tidigare kommer du också förstå"

Så hur kan det komma sig att "bra sex" är så överordnat allt annat att man stannar kvar i destruktiva relationer?

• Svar på tråden Hur mycket förlåter "en bra kuk" ett svinigt beteende?
  • Asker

Du får väl fråga henne om du får ta en provtur så att du kan få en viss förståelse 🤣🤣🤣

• Anonym (Lajla S)

Att få en "bra kuk", och underbar sex är bara helt oslagbart. Men det finns gränser för vad du kan ge dig in på.  Därför kör jag bara älskare/kk. 

Just nu knullar jag en 25 årig balkanboy (jag 38), som har lite "udda grejer" för sig. Han är världens bästa i sängen, ger mig starkare och skönare orasmer än nogon annan. Men det andra får han hålla undan mig, jag tar inte nåt skit.

• Dirtyminded
    Anonym (Lajla S) skrev 2023-10-10 15:37:08 följande:

Att få en "bra kuk", och underbar sex är bara helt oslagbart. Men det finns gränser för vad du kan ge dig in på.  Därför kör jag bara älskare/kk. 

Just nu knullar jag en 25 årig balkanboy (jag 38), som har lite "udda grejer" för sig. Han är världens bästa i sängen, ger mig starkare och skönare orasmer än nogon annan. Men det andra får han hålla undan mig, jag tar inte nåt skit.

Kan du utveckla "udda grejer"?
  • Anonym (Oherre...)

Skulle hellre bli nunna en att vara i ett destruktivt förhållande. I mina ögon så har man ingen självrespekt what so ever om man stannar för "bra kuk". Finns väl hur många bra kukar som helst där ute

• Mimosa86

Ok. Du har alltså frågat EN tjej som har destruktiva mönster och söker sig till män som behandlar henne illa (självskadebeteende) och du appellerar ut det på alla kvinnor?

Jag är kvinna med ett stort umgänge och jag har ALDRIG hört en enda väninna eller bekant prata om sin killes snopp. Aldrig. Hurvid de har ett sexliv öht beror på relationens mående generellt. En väninna ligger inte alls för hennes kille har gått ner i depression och är inte snäll mot henne- alltså har hon inget sug att ligga oavsett om han är en bra älskare eller inte.

• Anonym (Ok)
    Anonym (MN) skrev 2023-10-10 14:47:55 följande:
    Hur mycket förlåter "en bra kuk" ett svinigt beteende?

Har upplevt att kollegor stannar kvar i destruktiva förhållanden av ett enda skäl och det är att de får bra sex. En kollega på mitt tidigare jobb beskrev det som att "när man hittat en bra kuk då släpper man den inte, no matter what". Hennes kille hade kriminell belastning och umgicks i "tyngre kretsar". Han var inte bra för henne (raserat hennes ekonomi exempelvis) men hon stannade kvar ändå för att han tydligen var en "Gud" i sängen och gav henne orgasmer som ingen annan. Enligt henne var hennes killes kuk både av det längre och det grövre slaget... det var så hon i alla fall definierade "en bra kuk"

Jag minns att jag försökte tjata på henne att lämna honom men hon menade att "när du träffar en kille med en riktigt bra kuk och som ger dig sex som du aldrig varit närheten av tidigare kommer du också förstå"

Så hur kan det komma sig att "bra sex" är så överordnat allt annat att man stannar kvar i destruktiva relationer?

Så ni sitter och pratar om då intima saker på arbetet? Ni verkar ganska gränslösa. Sedan har du ett exempel och tror att det stämmer in på många andra? Om hon talar sanning, så är det så att hon, inte andra kvinnor, stannar för sexet. Det är ingen allmän sanning. 

Fast din agenda är kanske att sprida myten att kvinnor gillar män med stora organ och att de med normala blir bortvalda. 

• Anonym (Naughty girl)
    Anonym (Lajla S) skrev 2023-10-10 15:37:08 följande:

Håller med, kk är ända rätta. Finns hur många "bra kukar" som helst, varför välja bara en som sen riskerar sitta fast i en dålig kille?
  • Anonym (Lajla S)
    Dirtyminded skrev 2023-10-13 11:07:39 följande:
    Kan du utveckla "udda grejer"?
    Han är med i en halvkrimininell ex-jugge miljö.

Annars är han en dominant och mandig älskare trots sin unga ålder, men han har fortfarande undomens virilitet och energi. Detta gör honom helt oslagbar i sängkammarn. 
  • Anonym (Otrogen fru)
    Anonym (Lajla S) skrev 2023-10-13 13:23:53 följande:
    Han är med i en halvkrimininell ex-jugge miljö.

Annars är han en dominant och mandig älskare trots sin unga ålder, men han har fortfarande undomens virilitet och energi. Detta gör honom helt oslagbar i sängkammarn. 
    Det här är bara så hett!! Jag träffar ofta yngre utländska män och har sex med dom. Gärna halvkriminella, tatuerade och med attityd.

Får helt sjuka orgasmer tillsammans med dessa män. Tyvärr har min man tappat intresset för sex och vill inte längre utveckla sexlivet på det sätt jag vill.

Så då tar jag för mig av det som finns därute. Jag brukar låta dom komma i mig utan skydd, vet att det är riskabelt men känslan att komma hem med deras sperma i mig slår allt!!!
Svar på tråden Hur mycket förlåter "en bra kuk" ett svinigt beteende?