• Anonym (4 bröllop)

Sagobröllop

2000 gäster, regnbågar, Disneyprinsessor, enhörningar, Bon Jovi är partybandet Skål{#emotions_dlg.flower}Hjärta

Vanligare att tjejer vill ha Sagobröllop?

• Svar på tråden Sagobröllop
  • Anonym (??)

Vanligare än vad? 

Det du räknar upp (förutom Bon Jovi) låter väl mest som barnkalasgrejer? 

• Anonym (Fru)

Det spelar ingen roll om tjejer vill ha sagobröllop, Det är bara drömmar.

• Anonym (.)

Börja med att hitta en partner först, sen kan vi snacka

• Anonym (sama)
    Anonym (4 bröllop) skrev 2023-10-12 07:14:37 följande:
    Sagobröllop

2000 gäster, regnbågar, Disneyprinsessor, enhörningar, Bon Jovi är partybandet Skål{#emotions_dlg.flower}Hjärta

Vanligare att tjejer vill ha Sagobröllop?

Verkar som att många tjejer vill ha ett sagobröllop. Och tänker mer på själva bröllopet än på det kommande äktenskapet. Känns omoget och lite patriarkalt, men det verkar inne nu.
  • Mandel

Absolut inget jag känner något behov av. 
    Har inget behov av att glänsa inför andra/yta utan om jag någonsin väljer att gifta mig igen så räcker det med den jag gifter mig med och våra respektive barn om de vill vara med. 

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Gubb Jovi)

Bon Jovi är väl mest för gubbar ändå?

• Anonym (4 bröllop)
    Anonym (Gubb Jovi) skrev 2023-10-12 13:37:35 följande:

Bon Jovi är väl mest för gubbar ändå?

Kanske beror på generation förstås, men många brudar födda på 70-talet var svimfärdiga av Jon Bon Jovi Solig
  • Anonym (Gubb Jovi)
    Anonym (4 bröllop) skrev 2023-10-12 13:58:06 följande:
    Kanske beror på generation förstås, men många brudar födda på 70-talet var svimfärdiga av Jon Bon Jovi Solig
    Folk födda på 70-talet har väl varit gifta i minst 20 år i vid det här laget. Jon Bon Jovi är över 60 nu liksom. Visst, en del gifter sig en andra gång, men då är det knappast några Disney-bröllop.
Svar på tråden Sagobröllop