• fru2019

    Missfall eller inte

    Alltså behöver stöd i detta. 


    4/10 plussade jag på BIM -4 ca. 


    Dagen efter tog jag ett clearblue digitalt som visade gravid 2-3. Blev chockad då det Var på dag 19 i menscykeln. Men i fredag började jag blöda och gjorde det fredag, lördag söndag. Mindre än mens och inga klumpar, hade heller inget ont. 


    I måndags tog jag ett nytt clearblue digitalt och visade då gravid 1-2?.. kände att de Då va kört. Dock stämde ju veckoindikatorn bättre än det första. 

    Men grejen är att nu när jag testar med vanliga stickor börjar strecket bli starkare. Begriper ingenting. 


    Vet ju också att det bästa är att vänta. Men undrar om nån har något att tro om detta? :I

  • Svar på tråden Missfall eller inte
  • Sollan907

    Var blodet väldigt rött eller lite mer brunaktigt? 
    Det kan ju vara så att det första clearblue testet visade fel eller var på gränsen mellan 1-2 och 2-3 men att det gick åt de högre hållet. 
    För det är ju positivt att de vanliga stickorna blir starkare och starkare! 
    Vänta en vecka och ta ett nytt clearblue för se så det slagit över till 2-3? 

  • fru2019
    Sollan907 skrev 2023-10-12 20:47:19 följande:

    Var blodet väldigt rött eller lite mer brunaktigt? 
    Det kan ju vara så att det första clearblue testet visade fel eller var på gränsen mellan 1-2 och 2-3 men att det gick åt de högre hållet. 
    För det är ju positivt att de vanliga stickorna blir starkare och starkare! 
    Vänta en vecka och ta ett nytt clearblue för se så det slagit över till 2-3? 


    Först var det typ rosa för att vara rött lördag söndag. Men var liksom knappt så jag behövde trosskydd. 
    Ja det är väl bara att vänta som du säger och göra så kanske

  • Sollan907

    Har du mycket mens annars? Många blöder ju lite i början av graviditeten  så behöver inte betyda något negativt :) 
    Jag håller alla mina tummar och tår för dig!🌼


    fru2019 skrev 2023-10-12 20:51:18 följande:

    Först var det typ rosa för att vara rött lördag söndag. Men var liksom knappt så jag behövde trosskydd. 
    Ja det är väl bara att vänta som du säger och göra så kanskehat 


Svar på tråden Missfall eller inte