• Svar på tråden Hur är täckningen med Tele2 Comvics nät?
  • Pearls Of Paradise

har haft den i ung hela mitt liv och tycker det e mkt bra 3 däremot är skit....

• The Man

Jag tillbringar mycket tid bakom ratten. Kör ca 3-4000 mil privat och ytterligare ett par tusen mil i tjänsten varje år. Åker mormalt sett från Malmö i söder till Härnösand i norr och dessutom till både Norge och Danmark flera gånger varje år. Har dessutom besökt åtskilliga andra länder (ca 15 stycken) där jag haft mobilen med mig.

Under de 17 år jag haft mobiltelefon så har jag provat Vodaphone,Comvik och Telia. Kan bara säga att för mig existerar inget annat än Telia då de är de enda som har tillräckligt bra täckning för MINA behov.

• Pip73
    Comviq fungerade jättebra i västsverige men när jag flyttade därifrån till Östersund var det helt kört. Kommer man bara ett par kilometer utanför stan är det bara Telia som gäller.
    ~*~ Man är inte äldre än man känner sig ~*~
  • Tippi2

Fast jag va på krogen igår o dära fungerade inte Telia, men comviq fungerade.. och det var i stockholm..

• Nika75

Jag har Comviq för att det är klart mest prisvärt för mig. Men så bor jag i Stockholm... Om man reser mycket och vistas mycket i norr är ju comviq inget bra alternativ. Lustigt nog kan man dock aldrig veta riktigt - så säkrast är ju att be att få kolla på en täckningskarta. Mitt ex familj hade sommartorp djupt in i skogarna i Västergötland och det enda som gick att ringa med i stugan var comviq (fanns väl en mast nära). Jag ringde med Telia då och fick gå 20-25 meter upp på en grusväg för att kunna ringa!

• siciliana

Comviq har bäst täckning i den södra halvan av sverige, sen finns det alltid fläckar med "radiskugga" var man än bor, vilken operatör man än har. Skriv gärna om du har någon fråga, jag jobbar på comviqs kundtjänst.

Svar på tråden Hur är täckningen med Tele2 Comvics nät?