• Anonym (Tips)

Pålitlig och billig taxi till Arlanda. Tips?

Pålitligt och billig taxi från Stockholm till Arlanda? Boka i förväg. Tips tack. 

• Svar på tråden Pålitlig och billig taxi till Arlanda. Tips?
  • Anonym (L)
    PH76 skrev 2023-10-27 19:20:32 följande:

Taxi Stockholm, använd deras app.

Pålitliga är de men knappast billiga. Å andra sidan är väl inget bolag billigt och skulle någon vara billig så är denne knappast pålitlig.
  • Dr Nail

Vad är "billigt",dessutom? Allt inom 500kr när man åker taxi måste anses vara billigt.

• PH76
    Dr Nail skrev 2023-10-28 11:13:22 följande:

Vad är "billigt",dessutom? Allt inom 500kr när man åker taxi måste anses vara billigt.

Det beror på sträckan skulle jag vilja säga. Till Arlanda kommer man inte längre till det priset om man inte bor väldigt mycket norr om stan.
  • BlåFisk
    FtS70 skrev 2023-10-28 14:56:58 följande:

Pröva Taxijakt.

Då dyker vad som helst upp. Glöm den!
  • Anonym (123)
    FtS70 skrev 2023-10-28 14:56:58 följande:

Pröva Taxijakt.

De fungerade i början, men jag hade förbokat dagen innan varje gång och fått det bekräftat, ca. 10 minuter innan upphämtning så får jag ett SMS "hittar ingen ledig bil". Tre gånger hände det så, då avinstallerade jag appen. Så j*vla dåligt!
  • Mr Obvious

Ett säkert och väldigt billigt sätt är att åka kollektivt till Märsta med t.ex pendeltåg 41, och sedan ta buss 583 därifrån till Arlanda.

• Anonym (Tips)

Green cab?

• PH76

Det är lite som någon skrev tidigare, du kan inte få både säker och billig. Vill du prioritera säker så använder du någon av de tre stora (020, kurir, eller Stockholm).

Svar på tråden Pålitlig och billig taxi till Arlanda. Tips?