• Anonym (Vill gå vidare)

Poletten trillade ner....

För något år sedan hittade jag en chat mellan min fru och en annan man som hon hade efter en resa. Blev jäkligt sur och hon sa att det var en kompis. Blev en del bråk om detta givet omständigheterna. Kände att det var något och därefter har vår relation gått utför...

Nu sa min son (eller upprepade) helt apropå att min fru och denna man låg i en säng (med kläderna på) samt att han och mamma sov över hos honom. Dessutom att min fru sagt till honom att vara tyst om det.

Kände att det var skönt att höra för jag vet att nu vet jag. Hon sa att barn hittar på men givet omständigheterna så tror jag på min son som nu är 7 år.

Jag bestämde mig inte att bråka mer om det utan faktiskt att slutföra min skilsmässa. Har lagt in om det i somras eftersom vår relation har gått ner i botten.

Vad skulle ni gjort?

• Svar på tråden Poletten trillade ner....
  • Mattrix

Samma sak. 

Viktigt att du mår bra i den relation du är i. Respekt är en av många viktiga ingredienser i ett förhållande, och jag tycker att om dina gränser inte respekteras så gör du rätt i att gå vidare. 

• Anonym (H)

Du gör helt rätt. 

Inte nog med att hon bedrar dig och ljuger för dig men hon drar in er son i sina lögner. Det är helt oförlåtligt, 

Barn förstår mer än man tror och hon försatte honom i en hemsk situation där hon hon uppmanade honom att ljuga för sin egen pappa. 

Det säger mycket om henne som person.

Svar på tråden Poletten trillade ner....