• L804

Jag blir så ledsen

Jag blir så ledsen när jag läser om alla som har problem med att ge sina barn ett syskon.
    Jag har haft oskyddat sex i 7,5 år utan att änns få ett barn.
    Alla pratar barn och det som hör till hela tiden och min svägerska är gravid så om det är någon som fyller år eller liknande och man måste åka dit och sitta och lyssna på hur hennes graviditet fortskrider och det är väldigt jobbigt.
    Jag är självklart jätte glad för hennes skull.
    Men allt känns så hopplöst.
    Jag väntar på att få min nya läkar tid för vi kunde inte gå på den förra vi fick.

• Svar på tråden Jag blir så ledsen
  • Fru E

jag känner igen mig lite här... det Är jobbigt att höra på alla berättelser im barn eller graviditeter...
    //
    Önksar att du får bli mamma snart!

Fru E

• Brangwen

Känner igen känslan.. blir ledsen på ett sätt som jag inte blivit förut.. känner inte igen denna sida hos mig själv..

7,5 år! *kramar om* Hoppas att det blir er tur snart!!

• Fommpen

Håller med dig helt. Min svägerska fick barn i lördags, så man kan ju verkligen säga att vi kommer att hålla oss undan ett tag nu.

Hur kommer det sig att ni försökt i 7,5år? Det är ju en evighet? Har ni gjort många IVF?

• Ellies mamma

Känner igen känslan :( jag tyckte och fortfarande tycker (eftersom vi önskar en syskon till var dotter) att det är jobbigast att höra om andras graviditeter, visst är man glad för de andra men längst inne undrar jag alltid "varför dem och inte jag?"....

jag hoppas verkligen att du blir mamma snart. Många kramar från mig

• IknasI

Hejsan
    Är värligt ledsen för din och andras skull som kämpar för att kunna bli föräldrar även jag bla.
    Jag undrar om ni kanske kunde hjälpa mig
    Om man har svårt för o bli gravid vad ska man göra då??
    Jag har hört bla också ju mer man tänker på att vilja bli mamma ju svårare är det att bli gravid för att man stressar upp sig på ett sätt.

Sköt om er

Svar på tråden Jag blir så ledsen