• Anonym (Undersökningsmyndigheten)

    Din åsikt om kuktrådarna

    Här ombeds kvinnliga forumbesökare ge sin syn på alla dessa kuktrådar här på forumet. Hur ställer du dig till dom? Välj det svarsalternativ som passar dig bäst och utveckla sedan ditt svar genom kommentarsfältet.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din åsikt om kuktrådarna
  • Anonym (ju)

    Utvecklar: Ignorerar dem så mycket jag kan. Häromdagen kom några upp med länkar till foton, då anmälde jag.  Vill man visa foton kan man väl hålla sig i den där "kroppstråden" som finns. 

  • Anonym (Nog nu)

    Kan det inte få finnas nånstans ett ställe där jag slipper få dessa snoppar upptryckt i ansiktet?  Dom finns i min inkorg, dom poppar upp i forumet, dom finns på Messenger,  smyger sig in på alla dejtingsajter,  viftas runt med på majoriteten av nätet , det kommer sms , det filmas fotas och erbjuds till alla som passerar...

    Alltså snälla .... 

    Och här på Familjeliv finns det minderåriga barn dessutom .. varför ska det flashas snopp här av alla ställen?  

  • Anonym (Bara lägg ner)
    Anonym (Nog nu) skrev 2023-11-03 09:05:37 följande:

    Kan det inte få finnas nånstans ett ställe där jag slipper få dessa snoppar upptryckt i ansiktet?  Dom finns i min inkorg, dom poppar upp i forumet, dom finns på Messenger,  smyger sig in på alla dejtingsajter,  viftas runt med på majoriteten av nätet , det kommer sms , det filmas fotas och erbjuds till alla som passerar...

    Alltså snälla .... 

    Och här på Familjeliv finns det minderåriga barn dessutom .. varför ska det flashas snopp här av alla ställen?  


    Plus allt grisigt porrsnack vissa envisas med att dra öppet härinne för alla att läsa.

    Trådar som berör sex är tänkta att diskutera sex som ämne och inte mynna ut i random bilder på blottade minikorvar eller nåt billigt sexchattande.
  • Anonym (S2)

    Tycker det är tragiskt att så många män tror att storleken har betydelse, och framför allt att de skyller på kvinnor, att kvinnor bara vill ha män med en viss storlek. 


    En del trådar skrivs nog av de som vill gnälla på kvinnorna, ge kvinnor skulden för att de inte hittar någon att dejta. Då blir detta ännu ett sätt att skylla ifrån sig. Precis dom trådarna för det hävdas att kvinnor bara vill ha bad guys.

  • Anonym (Malin)

    Det blir tjatigt men samtidigt förstår jag unga osäkra killar som hör en massa från kompisar och vill ha fakta om t ex storlekens betydelse eller hur tjejer ser på kukar allmänt. Därför ska man svara seriöst om man svarar även om man är trött på ämnet.
    Det är inte så lätt att vara ung och få relevant information om sex då mycket är motsägelsefullt. 

  • Anonym (Karl-Ove)

    Jag är man men svarar ändå. Jag tycker synd om (de unga?) männen som är så bekymrade av längden på sin penis.

    Min erfarenhet av kvinnor är att det finns hundra andra saker som är viktigare. Att man trivs ihop, har något gemensamt intresse, gillar sex i allmänhet, hjälps åt, stöder varandra, kramar och klappar på kinden, försöker göra det skönt för det andre.

    Bröst ger starka erotiska signaler, men kvinnor verkar inte alls särskilt fixerade av om de har A, B, C eller D. Och jag lever ju inte med min härliga kvinna på grund av hennes bröst.

  • mandude2
    Anonym (Karl-Ove) skrev 2023-11-03 13:24:33 följande:

    Jag är man men svarar ändå. Jag tycker synd om (de unga?) männen som är så bekymrade av längden på sin penis.

    Min erfarenhet av kvinnor är att det finns hundra andra saker som är viktigare. Att man trivs ihop, har något gemensamt intresse, gillar sex i allmänhet, hjälps åt, stöder varandra, kramar och klappar på kinden, försöker göra det skönt för det andre.

    Bröst ger starka erotiska signaler, men kvinnor verkar inte alls särskilt fixerade av om de har A, B, C eller D. Och jag lever ju inte med min härliga kvinna på grund av hennes bröst.


    Kommer ihåg på 90talet att det va liv om kvinnor med små bröst, det har gått över.
    Nu är det kukens storlek som är i centrum, det lär nog gå över det med.
    Tro det mesta hänger på hur saker å ting visas i media, 90talet var det ju väldigt mycket stora bröst i tv. Idag är det väldigt nervärderande kommentarer på tv om små kukar och vi människor är väldigt påverkade av vad som visas på tv elr socialamedia idag. 
  • Fjäril kär

    Dom enda som överhuvudtaget är intresserad av kuktrådar är dom som själva skapar dom . Och nej det finns ingen som nånsin pratar snopp nånstans förutom dessa trådskapare. 

    Fullständigt ointresserad och ointressant.  

  • Anonym (?)
    Fjäril kär skrev 2023-11-03 18:58:40 följande:

    Dom enda som överhuvudtaget är intresserad av kuktrådar är dom som själva skapar dom . Och nej det finns ingen som nånsin pratar snopp nånstans förutom dessa trådskapare. 

    Fullständigt ointresserad och ointressant.  


    +1 på den. Totalt uttjatat och ointressant.
    Är man och ointresserad. 
  • Anonym (Malin)
    mandude2 skrev 2023-11-03 18:02:34 följande:
    Kommer ihåg på 90talet att det va liv om kvinnor med små bröst, det har gått över.
    Nu är det kukens storlek som är i centrum, det lär nog gå över det med.
    Tro det mesta hänger på hur saker å ting visas i media, 90talet var det ju väldigt mycket stora bröst i tv. Idag är det väldigt nervärderande kommentarer på tv om små kukar och vi människor är väldigt påverkade av vad som visas på tv elr socialamedia idag. 
    Ja plus att vissa kvinnor på FL är väldigt tydliga med att de föredrar stora. Och ännu fler som är tydliga med att de inte vill ha små. Så man kan ha en viss förståelse för att unga killar undrar.
    Det viktiga är att gång på gång hamra in att kvinnor är olika och gillar olika saker. En del gillar stora men majoriteten bryr sig inte eller gillar alla kukar så länge de sitter på rätt person. 
Svar på tråden Din åsikt om kuktrådarna