Upprepad obehaglig dröm.
Jag kan ingenting om drömtydning, men jag har en dröm som jag har drömt väldigt många gånger och jag vill ha hjälp att analysera den. Jag vill inte säga mardröm, för det är det inte men den är obehaglig och konstig. Har kanske haft den 30 ggr i år.
I drömmen är jag bachelor, som i TV-programmet. Ett program jag inte sett på öht de senaste kanske 10 åren. Men det är inga söta bimbos med ankläppar som jag skall välja mellan utan Orangutanger. Jag vill inte dejta orangutanger, jag är inte attraherad alls, men jag måste. Jag kan inte skilja damerna från varandra så jag använder färgade halsband, men de byter halsbanden med varandra. Eller stjäl varandras och har flera halsband istället. Jag har svårt att dela ut rosor till rätt för de slåss med varandra och rycker rosor från varandra och jag blandar ihop vem som är vem. Någon av dem kan ta flera rosor, äta upp någon annans ros och jag känner irritation och panik stiga.
Försöker jag ställa dem i ordning för att ha koll på vem som är vem så byter de platser med varandra, knuffas och jag får ingen ordning alls. Varför drömmer jag det där och så ofta?