• Miiiaaa

Resmål i Europa!!

Jag vill ha tips på resmål i Europa!

Jag och en tjejkompis ska åka någonstans en vecka i början på juni! Jag vill ha tips på vart man åka där man både kan sola och uppleva saker!

Jag vill åka till något NYTT ställe, så jag behöver inga tips om Grekland, Algarvekusten, Cypern och Kanarieöarna....

Annars är jag öppen för alla förslag!

• Svar på tråden Resmål i Europa!!
  • Miiiaaa

Ja, kansek det, har hört att det ska vara bra, är det dyrt, billigt, som i sverige??

• LindizJ

det var ungefär som i Sverige vad gällde mat iallafall, buss däremot var tokbilligt. Och inte jättedyrt på muséer och så

• Miiiaaa

Kroatien har jag faktiskt funderat på!

Varför ska man åka dit??

Sälj in resmålet hos mig!!!

• yndra

Billigt!
    Otroligt vackert!!
    Super trevliga människor!!
    Himmelsk mat!!

• MINI25

Kroatien är för mig BARA fröknippat med negativitet.
    Turistigt, dålig mat, Otrevlig ortsbefolkning, rätt slitet (även det nybyggda). Dock fina kuster, perfekt för segelsemester! Var i Baska på Krk. Aldrig mer.

Italien och Amalfikusten är fantastisk! Eller Sylt! (Tysklands jetset-ställe. Heeeelt underbart, vackert som få platser!) -dessutom lätt att ta sig dit från Sverige.
    Kolla på Sylts hemsida..

• iolanthe

Franska rivieran, där finns allt man kan önska sig, helt underbart ställe. Men tyvärr inte speciellt billligt.

• Angel80

Madeira - helt klart. Finns visserligen inga stränder, men checka in på ett lite lyxigare hotell, med spa, pool, relaxavdelning etc. istället, sen kan ni ge er ut och gå levador m.m.
    Helt fantastiskt vacker ö.

• syrenen

Södra Italien! Underbart vackert, trevligt folk och massor med god mat

• utlandssvenska

Barcelona!!! Alskar den staden!!!!

Svar på tråden Resmål i Europa!!