Han skickar våra sms till sin mamma?!
Är detta normalt?!
Förra veckan var jag, min man och vår lilla baby på semester med hans föräldrar (som för övrigt betalade hela resan). Vårt barn lekte med hans telefon och plötsligt ser jag att hon gått in i hans gmail-app, där det kommer upp ett mail som han skickat till sin mamma.
Vi har haft det kämpigt sedan bebis kom och bråkar väl en del. Både vill gärna bestämma, jag blir lätt ledsen och känslig medan han blir aggressiv och kan kalla mig för sjuka saker (som missfoster/psykiskt svag osv). I mailet han skrivit till sin mamma har han skärmdumpat vår sms-konversation från vårt senaste bråk. Det enda han skrivit är ?du behöver inte läsa allt men här är smsen?.
Jag är förtvivlad. Har inte märkt någon skillnad på honom på sistone, han är hur gullig, kramgo och fin som helst mot mig. Jag vill ju gärna se en framtid med oss (vill VERKLIGEN inte ha varannan vecka) men varför gör han såhär?! Vad ska han med smsen till? Och om han vill spara dem, varför skickar han dem till sin mamma och inte till sig själv?
nån som varit med om liknande? Orkar inte höra att det är nattsvart, vill ha något slags hopp att en relation har överlevt efter nått sånt här 😭😭😭😭