• Anonym (Smultron)

    Jag vill så gärna testa en tjej...

    ... men hur gör man egentligen?

    Har alltid känt stark dragning och nyfikenhet även till kvinnor, men jag har bara varit med män. Är nu över 30, singel och känner att det är nu eller aldrig om jag nånsin ska få chans att ha sex med en annan kvinna.

    Men jag fattar inte hur det ska gå till.

    Jag bor väldigt långt från där det finns gayklubbar- och föreningar. Och även om det fanns i min närhet vet jag inte om det skulle kännas rätt att gå dit. Jag VET ju inte om jag är bisexuell och verkligen skulle vilja vara med en kvinna i verkligheten. Jag vill bara prova och se hur det skulle kännas, se OM det vore min grej.

    Det idealiska vore om det skulle falla sig naturligt, att jag lärde känna en ny tjej som jag tycker är snygg och mysig och som har samma längtan som jag. Men var är chanserna för det...

    Skulle gärna träffa en lesbisk som vill låta mig prova med henne och ta hand om mig, men samtidigt vill jag inte utnyttja någon utan det ska vara helt samma intresse.

    Tinder är uteslutet då jag inte vill vara "offentlig" med det. 

    Hur gör man? Nån som lyckats?

  • Svar på tråden Jag vill så gärna testa en tjej...
  • Anonym (Samma)

    Känner precis samma.  :)
    Prova en detjingapp för kvinnor? 

  • Anonym (port)
    Anonym (Smultron) skrev 2023-11-08 21:20:38 följande:
    Jag vill så gärna testa en tjej...

    ... men hur gör man egentligen?

    Har alltid känt stark dragning och nyfikenhet även till kvinnor, men jag har bara varit med män. Är nu över 30, singel och känner att det är nu eller aldrig om jag nånsin ska få chans att ha sex med en annan kvinna.

    Men jag fattar inte hur det ska gå till.

    Jag bor väldigt långt från där det finns gayklubbar- och föreningar. Och även om det fanns i min närhet vet jag inte om det skulle kännas rätt att gå dit. Jag VET ju inte om jag är bisexuell och verkligen skulle vilja vara med en kvinna i verkligheten. Jag vill bara prova och se hur det skulle kännas, se OM det vore min grej.

    Det idealiska vore om det skulle falla sig naturligt, att jag lärde känna en ny tjej som jag tycker är snygg och mysig och som har samma längtan som jag. Men var är chanserna för det...


    Jag är man och var också nyfiken, träffade männen på nätet. Kändes väl aldrig riktigt rätt och nu är det längesen. Skulle också helst vilja att man träffar nån irl där det känns pirrigt, och jag har känt så med ett par män jag pratade kort med, men man kan ju inte bara stöta på nån sådär.

    På dejtsidor ser jag rätt ofta kvinnor söka både män och kvinnor, och det är nog många som bara söker kvinnor också.
  • beli

    Hur nära har du till närmaste gayställe? Tänker om du nån gång kan ta dig dit (inklusive övernattning om det behövs) och gå och dansa på det stället? Jag är åtminstone sån att jag gillar att dansa på egen hand (och sen kommer det ibland fram nån ändå), vet inte om du också är sån men det vore ju en idé.

    Annars kanske Bodycontact, nån annons där?

  • Anonym (port)
    Anonym (Smultron) skrev 2023-11-08 21:20:38 följande:
    Jag vill så gärna testa en tjej...

    ... men hur gör man egentligen?

    Har alltid känt stark dragning och nyfikenhet även till kvinnor, men jag har bara varit med män. Är nu över 30, singel och känner att det är nu eller aldrig om jag nånsin ska få chans att ha sex med en annan kvinna.


    Jag var själv 31 första gången, men hade börjat fantisera när jag var 25. Stämde träff med män, men fegade ur i sista stund.
  • Anonym (O)

    Lägg upp en profil på tinder utan ansikte, sen kan du skicka bilder till dom som verkar intressanta för dig. Finns gott om smygisar där, då vet man vad det innebär så du lär hitta nån.

  • Anonym (Kompis)

    Har du ingen väninna du kan fråga lite försynt efter ett par glas vin. Jag menar frågan är ju fri. Väninnan har kanske samma funderingar

  • Henrik74
    Anonym (Kompis) skrev 2023-11-11 10:47:43 följande:

    Har du ingen väninna du kan fråga lite försynt efter ett par glas vin. Jag menar frågan är ju fri. Väninnan har kanske samma funderingar


    Precis, dom kvinnor vi lyckats lura med i sängen har varit i bekantskapskretsen och just över några glas vin.
    Man låter samtalet glida över till sex och sånt sen så läser man bara av vart det lutar.
  • Sofiaan

    Ligga med vänner kan vara riskabelt. Nej ingen bra idé . 

Svar på tråden Jag vill så gärna testa en tjej...