• MiaMaa

vart kan man hitta gamla kompisar som försvunnit???

är det nån som vet detta..skulle bli så glad om jag kunde hitta en gammla kompis som har försvunnit...

• Svar på tråden vart kan man hitta gamla kompisar som försvunnit???
  • MiaMaa

jo stayfreinds..har jag..men känner inte för att betala för att bli guldmedlem...
    det är där min gamla kompis har skrivit...men jag kan ju inte läsa detta förren jag är medlem..suck...

• Alvi

Näe, vem sjutton vill bli guldmedlem...

Jag är en glad sork som njuter av livet...!
  • Lussan5

Varenda Skattemyndighet (Skatteverket) har en dator som heter "Allmänhetens terminal".
    Det finns ofta i alla entréer och kan användas av alla.
    Kika in på närmaste myndighet o sök efter din vän. Man kan leta på namn, adress, tidigare namn o adresser o hela baletten. Lycka till

• Bubblan06
    Förlåt om jag lånar tråden lite, men kan man avregga sig från StayFriends?
  • cicia

Hej!Jag gillar en sida som heter www.hemstad.se,dar har jag kommit i kontakt med manga gamla kompisar.

• Dex

Den här sajten har jag testat ett par ggr:

www.e-upplysning.se/

Man skriver så mycket man vet om personen och gärna så mycket av personnumret som möjligt t ex år-månad. Får man lämplig träff kan man köpa ytterligare upplysningar för 9 kr/st.

Ps Sajten verkar inte funka ikväll, kolla imorgon

• NiklasG

Bubblan06:
    Hur kan jag säga upp mitt medlemskap hos StayFriends?

För att radera ditt medlemskap använder du följande länk. Om du endast vill radera viss information får du först också viktig information om hur då skall gå tillväga. Naturligtvis hoppas vi att du är nöjd med det som vi har att erbjuda här på StayFriends. Har du synpunkter och kritik är vi mycket tacksamma om du berättar det för oss. Notera att ev kvarvarande månader i ditt Guldmedlemskap ej ger någon rätt till återbetalning - inte heller delvis. En överföring av Guldmedlemskap till en annan medlem är heller ej möjlig.

Gå ur StayFriends

Saxat från Frågor och svar på siten.

Svar på tråden vart kan man hitta gamla kompisar som försvunnit???