• Anonym (Många namn)

Hitta den här tråden, du vet vem du är!

Blotta synen av dig sätter igång något i mig, som att du har väckt något hos mig som ligger och pyr och gör mig varm Inombords. 

När tiden går funderar jag ofta på om jag lärde känna dig fullt ut, om du någonsin förstod vem jag var?  Kanske såg du igenom mig och fann något som gjorde att du tog steget tillbaka, eller hur var det nu? Var det jag som backade - eller var det du? 

Du kom in i mitt liv när jag som mest behövde det men även när jag hade det som svårast. På samma sätt som du gjorde entre i mitt liv stängde du också dörren. 

Tomhet, en kall ekande tomhet och en stark känsla av att ha blivit bortvald har levt sig kvar när du försvann. .

• Svar på tråden Hitta den här tråden, du vet vem du är!
  • EnAnonumius

TS du har missuppfattat en sak.. Detta är ett diskussionsforum och inte din privata "aldrig blev  kärlekspar blogg".

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Caspians secret)
    EnAnonumius skrev 2023-11-10 19:31:52 följande:

TS du har missuppfattat en sak.. Detta är ett diskussionsforum och inte din privata "aldrig blev  kärlekspar blogg".

Den kommer aldrig förstå förrän den slutat vara härinne dessutom 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Många namn) skrev 2023-11-10 19:25:01 följande:

Blotta synen av dig sätter igång något i mig, som att du har väckt något hos mig som ligger och pyr och gör mig varm Inombords. 

När tiden går funderar jag ofta på om jag lärde känna dig fullt ut, om du någonsin förstod vem jag var?  Kanske såg du igenom mig och fann något som gjorde att du tog steget tillbaka, eller hur var det nu? Var det jag som backade - eller var det du? 

Du kom in i mitt liv när jag som mest behövde det men även när jag hade det som svårast. På samma sätt som du gjorde entre i mitt liv stängde du också dörren. 

Tomhet, en kall ekande tomhet och en stark känsla av att ha blivit bortvald har levt sig kvar när du försvann. .

Vad tråkigt att höra att du känner så! 
    Har hen sagt till dig att hen inte vill träffa dig? Eller kan det vara av rädsla/osäkerhet som hen har backat?

• Anonym (Tips)
    Anonym (Många namn) skrev 2023-11-10 19:25:01 följande:

Ett tips är nog att du får hinta mer om du vill att personen tråden handlar om ska hitta den.
    Beskriver nog typ en fjärdedel av alla spruckna romanser.
  • Anonym (Samma)

Jag skulle kunna skriva exakt samma, fast till en annan man. I mitt fall är det dock absolut 0 procents chans att han ska hitta tråden, för han bor i Tyskland och kan ingen svenska... och högst troligt hänger han inte på tyska mammaforum heller. 

• Anonym (H)

åh vad mysigt det skulle vara om det var personen som jag tänker på som skrivit detta - men jag tror inte han hänger här haha

• Anonym (gösses)

Haha, +1 på den 
  • Anonym (gösses)
    Tow2Mater skrev 2023-11-10 19:26:44 följande:

Vad vill du?

Min gissning är att TS satsar på en karriär som författare av kärleksnoveller alternativt manusförfattare för b romantiska filmer.
  • Anonym (Hmm)

Vart försvann denna där? O varför?

• Anonym (Miss T)

Vet vi vem TS är?
  • EnAnonumius
    Anonym (Miss T) skrev 2023-11-15 03:54:26 följande:
    Vet vi vem TS är?
    Nej, jag vet inte vem TS är.

Man kan skriva på det sättet som jag gjorde ändå. För detta är ju ett diskussionsforum och inte en blogg...

Så vem TS är är av irrelevant betydelse.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Miss T)
    EnAnonumius skrev 2023-11-15 04:35:06 följande:
    Nej, jag vet inte vem TS är.

Man kan skriva på det sättet som jag gjorde ändå. För detta är ju ett diskussionsforum och inte en blogg...

Så vem TS är är av irrelevant betydelse.

Det har du rätt i. Det såg bara så ut på ditt inlägg och ett till som att man visste. Jag håller i övrigt med dig om att detta är ett forum. Det finns fler användare som tycks använda det som en personlig blogg istället helt utan diskussionsyfte

Svar på tråden Hitta den här tråden, du vet vem du är!