• Anonym (borderlina)

    Julkalender med sex?

    Jag funderar på att göra en julkalender med luckor som min fästman får öppna och det är en sexuell aktivitet i alla luckor. Aktivitetsanpassat efter när jag har mens (med några dagar till goda eftersom den inte är exakt och konstig pga p-stav).

    Jag ser även fram emot att pyssla ihop själva kalendern och planera luckorna. 

    Är det här bara barnsligt och sexfixerat eller är det en kul idé?

  • Svar på tråden Julkalender med sex?
  • Anonym (Kul idé!)

    Kul idé! Jag kanske hakar på. Följer för inspiration om jag törs utföra detta. 

  • Anonym (jippi)

    Vad sägs som att kasta pappersbollar på honom? Som i början?

  • Anonym (borderlina)
    Anonym (jippi) skrev 2023-11-10 22:46:48 följande:

    Vad sägs som att kasta pappersbollar på honom? Som i början?


    haha va??
    Anonym (Kul idé!) skrev 2023-11-10 22:46:22 följande:

    Kul idé! Jag kanske hakar på. Följer för inspiration om jag törs utföra detta. 


    Det är 24 aktiviteter med för säkerhets skull 6 dagar som blir mer begränsade som skall planeras.
  • Anonym (jippi)

    Eller söka hjälp för ditt självskadebeteende istället för att konstant föda det

  • Anonym (Tjong)

    Önskar min sambo hade gjort en sån till mig. Så kör på!

  • Anonym (Kul idé!)
    Anonym (borderlina) skrev 2023-11-10 22:50:48 följande:
    haha va??
    Anonym (Kul idé!) skrev 2023-11-10 22:46:22 följande:

    Kul idé! Jag kanske hakar på. Följer för inspiration om jag törs utföra detta. 


    Det är 24 aktiviteter med för säkerhets skull 6 dagar som blir mer begränsade som skall planeras.
    Ja, jag förstår. Lite segt med mensen ibland, jag känner mig ofta ofräsch i början av den. Sambon är mindre kräsen tror jag. Nog om det, vad tänker du dig för aktiviteter? Skrattande Jag är lite pryd och skulle behöva våga lite mera? Drömmer
  • Anonym (man)
    Anonym (borderlina) skrev 2023-11-10 22:40:57 följande:
    Julkalender med sex?

    Jag funderar på att göra en julkalender med luckor som min fästman får öppna och det är en sexuell aktivitet i alla luckor. Aktivitetsanpassat efter när jag har mens (med några dagar till goda eftersom den inte är exakt och konstig pga p-stav).

    Jag ser även fram emot att pyssla ihop själva kalendern och planera luckorna. 

    Är det här bara barnsligt och sexfixerat eller är det en kul idé?


    Jag är man och fick ett liknande häfte av en tidigare flickvän en gång. Det var väldigt uppskattat.


    Ett tips är inte enbart inkludera typer av aktiviteter så som t.ex. avsugning, analsex eller vad det nu kan vara utan också inkludera upplevelser eller saker som gör att ni kommer varndra närmare. 


    T.ex. "Berätta om en fantasi som inkluderar mig, så ska jag göra mitt bästa för att förverkliga den" eller något liknande beroende på hur er relation ser ut och var dina gränser går.


    Män tänker och fantiserar om väldigt mycket som man inte vågar/eller berättar för sina partners. 

  • Anonym (borderlina)
    Anonym (Tjong) skrev 2023-11-10 22:53:54 följande:

    Önskar min sambo hade gjort en sån till mig. Så kör på!


    tack!
    Anonym (Kul idé!) skrev 2023-11-10 23:06:20 följande:
    Ja, jag förstår. Lite segt med mensen ibland, jag känner mig ofta ofräsch i början av den. Sambon är mindre kräsen tror jag. Nog om det, vad tänker du dig för aktiviteter? Skrattande Jag är lite pryd och skulle behöva våga lite mera? Drömmer
    Jag tänker mig Lucia...som Lucia, och julafton tomten. Men jag skall ta reda på när hans dotter kommer vara här så jag inte planerar aktiviteter på datum så att det krockar. Bara sovrumsaktiviteter vid de tillfällena.


  • Anonym (borderlina)

    En draft 1: Striptease med tillbehör 2: Kristet och inte dekadent 3: yoga med tillbehör 4: Ridutmaning 5: annan sorts ridutmaning 6: Massage 7: jag får massage med tillbehör 8: kristet och inte dekadent 9: kristet och inte dekadent 10: kristet och inte dekadent 11. Mensig? attack 12. Mensattack 13. Luciamys! 14 mensattack 15? mensig? kristen och inte dekadent attack 16. kristet och inte dekadent 17. kristet och inte dekadent 18. ridutmaning 19. annan sorts ridutmaning 20. Striptease med tillbehör 21. Det här var inte igår! Fossingarna! 22. kristet och inte dekadent 23. Yoga med tillbehör 24: Julmys!

  • GodRödVin

    Varför inte bara köp en julkalender med leksaker t.ex. och så får man spontant ta leken som den kommer lucka efter lucka. Då vet ju båda inte vad som gömmer sig bakom varje lucka. Mer spännande att båda överaskas 🤷?♂️

    Här är en som vi gillar...

    https://real-feel.company.site/products/Satisfyer-Deluxe-Adventskalender-2023-p598721537

  • Anonym (borderlina)
    GodRödVin skrev 2023-11-12 17:11:59 följande:

    Varför inte bara köp en julkalender med leksaker t.ex. och så får man spontant ta leken som den kommer lucka efter lucka. Då vet ju båda inte vad som gömmer sig bakom varje lucka. Mer spännande att båda överaskas 🤷?♂️

    Här är en som vi gillar...

    https://real-feel.company.site/products/Satisfyer-Deluxe-Adventskalender-2023-p598721537


    Jag har av vissa anledningar och PTSD väldigt svårt för spontant sex, att inte veta vad som kommer hända och inte ha kontroll. Jag planerar gärna sex som blir som det vore spontant för honom det gillar jag att överraska med men jag vill inte bli överraskad. Den grejen är nog kul för andra men ptsd för mig.

    Jag vill ta initiativ till sex och bestämma (inte dominant men så att jag känner att det är jag som äger den här situationen) Jag vill välja ställning, aktivitet, hål, plats, vara överst och ta initiativ. Absolut inte bli runtkastad (gärna lyft men på annat sätt bli ömt och fint lyft) tillsagd, befalld eller att han bara gör saker med mig. 

    Jag har ganska stark dubbelmoral då jag gärna tex. "knuffar" ner honom i soffan låtsas vara våldsam/bestämd och rider men vill absolut inte bli behandlad så själv. Men han är helt ok med det (kanske för att jag gör så han kommer 2ggr om dagen 7dagar i veckan)

    Han får gärna bestämma allt annat. King of the castle i hemmet, vart vi skall åka på semester. Nu gör han inte det utan vi diskuterar men han skulle få om han ville.

    Men jag vill bestämma över vårt sexliv.
  • Anonym (-)

    Röstar på barnsligt och sexfixerat om man måste implementera sex precis överallt, nu t.o.m. i en julkalender.

    Vad kommer härnäst? Ska jultomten valsa in i stugorna iklädd röda och vitpälsade tangastrings endast? 

  • GodRödVin

    Smaksak, jag menade verkligen inte något illa om någon. Det var bara min tanke och tips. Man får göra precis som man vill. Sedan om det passar en eller inte det är inte min sak att avgöra. 😊

  • Anonym (Anonymo)

    Det beror på hur relationen är idag skulle jag säga.
    Jag gjorde en liknande grej när sexlivet hade börjat dala. Inte en kalender men som ett kuponghäfte i julstrumpan på julaftonsmorgonen. Det togs inte emot så väl. Tror han tog det som att det var för min egen skull, vilket det på sätt och vis var. Jag ville ju få igång sexlivet igen. Men det där häftet förblev oanvänt bortsett från en kupong med avsugning som han slängde till mig efter att jag sugit honom några veckor senare med orden: här, nu har du fått göra det. Obestämd


    Så, är tanken att förbättra/ändra sexlivet så kanske du ska tänka om men är tanken bara att göra en kul grej med ett redan bra sexliv så tycker jag att det är en utmärkt idé. 

  • Anonym (Kul idè)

    Har ett ex som körde kalender  ... med allt från snus till avsugning. Var kul att inte allt var riktat mot sex. Kunde vara ryggmassage eller vad som men - någon dag var det avsugning eller knulla på köksbordet eller gemensam dusch.
    Bästa kalendern någonsin, hahaha

Svar på tråden Julkalender med sex?