• Anonym (Anonym)

Sambon runkar på toaletten

Okej så vet inte varför jag skriver om detta här men vill ha lite tipps, ska jag fråga eller ska jag låta de vara. Vi har inte haft sex på ca 2 veckor ( de långt för oss) vilket jag inte har något emot men så hörde jag att Samson sitter o runka på toaletten för några dagar sedan, och jag vill ju såklart fråga men känns inte rätt såklart han får om han vill men varför inte ha sex istället? Vi har väll bråkar lite de sista men vill ju endå inte att han ska gå in på toan o runka när jag e hemma, fine om jag inte är hemma o han är sugen men när jag sitter i rummet brevid o höra han dra en faderul!

• Svar på tråden Sambon runkar på toaletten
  • Mbladh

Du slipper sex? ! Det är ju guld värt! Låt han runka, jag hade öppnat dörren och tatt en bild eller filmat och sen hotat att skicka detta till hans familj vänner och kollegor om han inte börjar betala dig, du har ett bra läge här, utnyttja det

• Anonym (Nja)

Låt honom runka ifred. Däremot måste ni diskutera varför ni inte har sex.

• Anonym (d)
    Mbladh skrev 2023-11-12 11:41:40 följande:

Du slipper sex? ! Det är ju guld värt! Låt han runka, jag hade öppnat dörren och tatt en bild eller filmat och sen hotat att skicka detta till hans familj vänner och kollegor om han inte börjar betala dig, du har ett bra läge här, utnyttja det

Förlåt, jag kan inte utrycka mig på ett snällare sätt, men är du sjuk i huvudet? Lider du av en allvarlig psykisk störning eller skämtar du? 
  • Anonym (I)

Vad exakt var det du hörde? Satt han och stönade?

Han har rätt att göra vad han vill på toa även när du är hemma, men han ska naturligtvis vara diskret och tyst om han onanerar.

Håller med Nja om att ni behöver prata om varför ni inte har sex.

• Anonym (Man)

Jag är man och har väldigt svårt för att ha sex med min sambo om vi bråkar och är ovänner. Försoningssex är underbart såklart men har vi inte löst problemen och fortfarande är sura på varandra känner jag direkt olust att ha sex med henne. Det är väldigt avtändande. 

Så en kvinna som lever med mig skulle lätt kunna läsa av mig om hon insåg att jag är som en kanin och alltid vill ha sex när jag mår bra och är glad och lycklig, och inte vill om jag inte mår bra, psykiskt. 

Men det inser dom inte, utan tycker bara jag vill för ofta. Men det är ok, sånt är livet. 

• ODuracell
    Mbladh skrev 2023-11-12 11:41:40 följande:

Vad är du för jävla efterbliven människa?
  • Anonym (Ronk)

Hur hör du att han runkar? 

varför han inte vill ha sex istället kan du ju bara få veta om du frågar honom?gör han runkandet uppenbart kanske han på ett omoget sätt försöker uttrycka missnöjdhet eller att du ska märka. Han kanske inväntar att du ska ta första steget, försöker du närma dig honom? Finns oändligt  olika anledningar till varför?.

• Anonym (Kim)

Men låt han vara ifred. Sött er ner hud ett lugnt och sansat tillfälle och ta upp frågan om varför ni inte har sex. Utgå ifrån vad du vill och känner. Du ska inte bara kasta slut på honom. Fråga vad han tycker och lyssna på hans svar. Fattar du inte så be han utveckla. Det ska alltså inte bli någon pajkastning utan en bra och konstruktiv diskussion. 

• Anonym (Erfaren_man)

Din man verkar konstig. Normalt sett hörs det såklart inte om någon runkar. Eller menar du att han sitter därinne och stönar för sig själv?? Ett mkt märkligt beteende i så fall. 

Om hans sexlust är för låg för sex, pga att han istället runkar, så måste han sluta med det. Snacka med honom. 

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2023-11-13 10:12:31 följande:

Din man verkar konstig. Normalt sett hörs det såklart inte om någon runkar. Eller menar du att han sitter därinne och stönar för sig själv?? Ett mkt märkligt beteende i så fall. 

Om hans sexlust är för låg för sex, pga att han istället runkar, så måste han sluta med det. Snacka med honom. 

Jag hörde inga stön utan hörde ljudet från när han runkade, och ljud från hans mobil:/ ja han vill oftast inte ha sex, eller inte lika ofta som jag! men jag får väll försöka snacka med han fast han tycker inte om att prata om sex han blir så tyst o säger typ inget!
  • Anonym
    Anonym (Anonym) skrev 2023-11-11 23:44:45 följande:
    men så hörde jag att Samson sitter o runka på toaletten
    Assååååååeee Samson Biceps?
  • Anonym (Ronk)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-11-13 12:57:24 följande:
    Jag hörde inga stön utan hörde ljudet från när han runkade, och ljud från hans mobil:/ ja han vill oftast inte ha sex, eller inte lika ofta som jag! men jag får väll försöka snacka med han fast han tycker inte om att prata om sex han blir så tyst o säger typ inget!
    Du menar att du hörde när han drog i kuken? de brukar liksom inte låta om man inte har på glidmedel eller mycket försats så de blir vått och liksom plaskar? 
    han kollade på porr med ljud på alltså eller vad var de för ljud från hans telefon du hörde?  
  • Anonym (Nyfiken)

Hur låter det när han drar en faderul?

• Robert 832

Ni har alltså "bråkat lite". Ser han det så eller tycker han att ni har bråkat mycket? Tvärtom vad kvinnor ofta tror vill många män inte ligga med en partner man är osams med. Är stämningen spänd så kommer han inte ens fråga för att inte riskera att göra saken värre. Troligen vill han bara få sitt behov överstökat istället för att se sig själv som beroende av någon han ofta bråkar med.

• Anonym (hemlig)

I början när min älskare var överkåt satt han på toa och runkade till bilder av mig hellre än att gå ut till sin kvinna. Hon är inte så intresserad längre nämligen och han blir så ledsen av att bli avvisad.

Jag är tydligen inte heller så spännande för min man längre, men desto mer för min älskare. Det är underbart härligt med en man som får erektion bara han ser mig, med kläderna på.

Vi har supersex, men han hörs en hel del vid klimax. Om TS kille också är av typen GOOOOOOOAL!!!! när han kommer lär hon veta vad han gör därinne.

• Tubbe

Alltså 

Jag onanerar ofta när jag är stressad. Hormonerna som släpps lös lugnar ju ner en. Att onanera behöver inte betyda att man inte är kåt på sin partner. Det kan kännas jobbigt och man ifrågasätter ens sex osv. Men jag tror att i de flesta fall så beror det på att man kopplar av det som snurrar i huvudet. Eller ja är så för mig i alla fall. Jag vill kanske inte ligga men vill koppla av det som snurrar för tillfället. Är inte kåt varenda gång på samma sätt som när jag vill vara med min partner. Skulle vara väldigt frustrerande att ha/kräva sex av just den anledningen. 

Sex är också avkopplande och man kommer nära och kanske ett sätt att kunna prata om det som tränger. Men ibland vill man vara själv och få koppla av det jobbig själv. 

Svar på tråden Sambon runkar på toaletten