• Wed 15 Nov 2023 13:53
    2207 visningar
    48 svar
    48
    2207

En fråga till er tjejer, vilken kroppstyp tycker ni är mest attraktiv på män?

Undrar alltså vad det är för kroppstyp som ni tittar till lite extra på och som ni oftast tänder på.

Jag har haft flickvänner som har haft olika preferenser, en som ville att jag skulle lägga på mig lite mer fluff...hon gillade "skogshuggarkropp", stor bredaxlad men absolut inte deffad, det tyckte hon såg äckligt och omanligt ut (japp hon utryckte sig faktiskt så), medans en annan gillade en mer tränad atletisk kropp.

Ska bli kul att höra om det är stor variation eller om det bara är den stereotypa hollywoodhunk-kroppen som föredrasSkrattande...eller om det är så att vissa inte har någon som helst preferens och tycker det är helt oviktigt för att känna attraktion.

Bonusfråga...
    Om man vänder på det...har ni någon kroppstyp som ni absolut inte attraheras av?

Vem kan segla förutan vind...
  • Svar på tråden En fråga till er tjejer, vilken kroppstyp tycker ni är mest attraktiv på män?
  • Anonym (Q)
    Wed 15 Nov 2023 13:55
    -2 +2

Jag kräks på ölmagar och revbenskillar.

• Anonym (Mkk)
    Wed 15 Nov 2023 14:04
    StoltFarsa skrev 2023-11-15 13:53:43 följande:

Undrar alltså vad det är för kroppstyp som ni tittar till lite extra på och som ni oftast tänder på.

Jag har haft flickvänner som har haft olika preferenser, en som ville att jag skulle lägga på mig lite mer fluff...hon gillade "skogshuggarkropp", stor bredaxlad men absolut inte deffad, det tyckte hon såg äckligt och omanligt ut (japp hon utryckte sig faktiskt så), medans en annan gillade en mer tränad atletisk kropp.

Ska bli kul att höra om det är stor variation eller om det bara är den stereotypa hollywoodhunk-kroppen som föredras // Skrattande...eller om det är så att vissa inte har någon som helst preferens och tycker det är helt oviktigt för att känna attraktion.

Bonusfråga...
    Om man vänder på det...har ni någon kroppstyp som ni absolut inte attraheras av?

Om man bara skulle se till utseendet, vilket jag aldrig gör så gillar jag också lite kraftigare men inte deffade, skogshuggartyp som du nämnde. De killar jag har haft har varit allt från jättesmala till överviktiga. Det är personen jag tänder på. 

Tycker att det är såå onödigt och omoget att skriva att man kräks på vissa män. 
  • Wed 15 Nov 2023 14:09
    Anonym (Mkk) skrev 2023-11-15 14:04:04 följande:
    Om man bara skulle se till utseendet, vilket jag aldrig gör så gillar jag också lite kraftigare men inte deffade, skogshuggartyp som du nämnde. De killar jag har haft har varit allt från jättesmala till överviktiga. Det är personen jag tänder på. 

Tycker att det är såå onödigt och omoget att skriva att man kräks på vissa män. 
    Tack för ditt svarGlad
    Håller med om att det inte är avgörande, kroppstypen är bara en del av en helhet som gör en person attraktiv.
  • Wed 15 Nov 2023 14:13
    +2
    Anonym (Q) skrev 2023-11-15 13:55:54 följande:

Jag kräks på ölmagar och revbenskillar.

Det där var onödigt...man kan nämna sin preferens men behöver inte vara otrevlig och uttrycka sig på det sättet över det man inte gillar.
  • Wed 15 Nov 2023 14:24

Min idealman och den typ jag kollar efter har en slank men muskulös kroppsbyggnad. Långa slanka muskler, gärna lite senig, lite kroppsbehåring. Typ cirkusartister och simmare. Längd spelar ingen roll, han kan vara kortare eller längre än mig.

Den skäggiga skogshuggaren är inte min typ. Jag attraheras snarare av ett androgynt utseende. Heroin-chic rockstjärnelooken kan vara sexigt. Gillar inte alltför mycket tatueringar, helst inga eller några enstaka är ok. Om man inte kör hela glamrockstilen då, men Ex on the beach-killar går bort.

Bodybuilderkroppar är det äckligaste som finns, ser omanligt ut och får mig att tänka på grillad kyckling. Får inte se gymmat ut, naturliga muskler av arbete och allsidig träning är bäst. Men muskelknutten är den enda kroppstyp jag ratar helt. Jag attraheras mycket av personlighet, intelligens och humor och då är en ölmage oviktigt.

• Wed 15 Nov 2023 14:27

Kropparnas ytterligheter är för mig verkligen ett stort nej. Att vara smal som en sticka eller sjukligt överviktig (för att förtydliga, vi tänker stora män typ deltagare i Biggest loser)  är inget jag finner attraktion till . Jag kan självklart attraheras av väldigt smala män likväl som övervikt men när det blir extremt åt något håll då är det kört. 

Allt däremellan kan vara attraktivt eller avtändande beroende på personligheten . Jag behöver en hjärna och en personlighet för att kunna finna fysisk attraktion. 

• Anonym (Värld­ens vackra­ste man)
    Wed 15 Nov 2023 14:32
    -1

Ben Whishaw!

Mitt ideal i allt som jag finner attraktivt på en man. Han har perfekta, volymen, kroppen, längden, håret, utstrålningen, rösten, ögonen, leendet....ALLT!

L'acteur Ben Whishaw révèle avoir eu beaucoup de mal à accepter son  homosexualité - têtu·

• Anonym (00)
    Wed 15 Nov 2023 14:43
    +1
    StoltFarsa skrev 2023-11-15 13:53:43 följande:

Ska bli kul att höra om det är stor variation eller om det bara är den stereotypa hollywoodhunk-kroppen som föredrasSkrattande...eller om det är så att vissa inte har någon som helst preferens och tycker det är helt oviktigt för att känna attraktion.

Bonusfråga...

Har förstått i en annan tråd att du är singel (om jag inte blandar ihop dig med någon annan). Du skriver iaf en hel del senaste tiden om utseende, snoppstorlek etc. Jag tolkar detta som att du är osäker på vad kvinnor ska tycka om dig, om ni ska dejta. 
    Det spelar knappast någon roll vilka svar du får i den här tråden liksom. Det enda som spelar roll är vad just de tycker som just du träffar. 
  • Anonym (Fia)
    Wed 15 Nov 2023 14:59

Jag är nog som ditt ex som gillade skogshuggarkropp. Breda axlar och armar. Rejäla ben. Sen gör det inget om magen är lite mjuk.

Min karl går till jobbet varje dag, prydigt nyrakad i sin kostym. Men på semestern när han har skäggstubb och flanellskjorta är han som sexigast.

• Anonym (Rocks­tar)
    Wed 15 Nov 2023 15:13
    +1

Min favorit är smala killar typ rockstjärnelooken om du vet vad jag menar. Gillar inte stora muskelberg eller ölmagar.

Svar på tråden En fråga till er tjejer, vilken kroppstyp tycker ni är mest attraktiv på män?