• Anonym (TS)
    Wed 15 Nov 15:58
    381 visningar
    9 svar
    9
    381

Varför har han den appen?

Min sambo har haft ett porrberoende men har nu slutat med sånt. Säger han.
    Nu har han skaffat Etsy appen som han är inne på 10 gånger per dag. Jag fattar inte vad han gör där. Finns det snusk där? Bilder, videos? Nån som vet? Han har inte köpt nåt där vad jag vet. Misstänker att han inte är ärlig.

• Svar på tråden Varför har han den appen?
  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Wed 15 Nov 16:02

Han är inne på den lika frekvent som han kollade instamodeller och liknande innan. Dvs från morgon till kväll. Spenderar några minuter per gång. 

• Wed 15 Nov 16:13

Snabb googling säger:

"Etsy är en näthandel/ecommerce där människor runt om i världen nätverkar för att köpa och sälja unika varor. Sidan innehåller över 1 miljon butiker och har drygt 30 miljoner medlemmar. Allt som säljs måste vara antingen över 20 år gammalt, handgjort eller hantverksmateriel."

Wed 15 Nov 17:15
    Thrill skrev 2023-11-15 16:13:07 följande:

Snabb googling säger:

"Etsy är en näthandel/ecommerce där människor runt om i världen nätverkar för att köpa och sälja unika varor. Sidan innehåller över 1 miljon butiker och har drygt 30 miljoner medlemmar. Allt som säljs måste vara antingen över 20 år gammalt, handgjort eller hantverksmateriel."

Jag vet vad det är för app. Men finns det den typen av bilder där som kan vara ett substitut för hans porrtittande? Såg att det finns filmer men det jag såg var inte sånt. Kanske finns annat eftersom användarna får lägga upp själva. 
  • Anonym (f)
    Wed 15 Nov 17:16

Har han inte kontakt med någon som använder etsy då kanske?

• Anonym (f)
    Wed 15 Nov 17:17

Annars finns underkläder där tex.

• Anonym (f)
    Wed 15 Nov 17:17
  • Anonym (Jerka­)
    Wed 15 Nov 17:18
    Anonym (TS) skrev 2023-11-15 15:58:39 följande:
    Varför har han den appen?

Min sambo har haft ett porrberoende men har nu slutat med sånt. Säger han.
    Nu har han skaffat Etsy appen som han är inne på 10 gånger per dag. Jag fattar inte vad han gör där. Finns det snusk där? Bilder, videos? Nån som vet? Han har inte köpt nåt där vad jag vet. Misstänker att han inte är ärlig.

Men jösses kvinna, sök hjälp! Ditt beteende är sjukt kontrollerande och inte normalt. 

Jag ger eran relation noll chans.
    Fri 17 Nov 15:06
    Anonym (f) skrev 2023-11-15 17:16:48 följande:

Har han inte kontakt med någon som använder etsy då kanske?

Vet inte.
    Fri 17 Nov 15:07
    Anonym (f) skrev 2023-11-15 17:17:47 följande:

Som dessa

www.etsy.com/market/very_sexy

Där har vi svaret. 

Jag visste det. Tack!
Svar på tråden Varför har han den appen?