• Anonym (Z22)

    Vill att tjejen ligger med andra

    Är jag ovanlig med att vilja detta?

  • Svar på tråden Vill att tjejen ligger med andra
  • zelgon

    Fullkomligt normalt. Jag kan sätta på henne åt dig så kan du få titta på! :)

    Ingen aning faktiskt... Det dyker ju upp här då och då. Men det är svårt att veta frekvensen. Kan vara så att de som vill det syns mer.

  • Anonym (Z22)
    zelgon skrev 2023-11-17 09:38:05 följande:

    Fullkomligt normalt. Jag kan sätta på henne åt dig så kan du få titta på! :)

    Ingen aning faktiskt... Det dyker ju upp här då och då. Men det är svårt att veta frekvensen. Kan vara så att de som vill det syns mer.


    Ja kanske är det så, hur känner du, hade du tänt på det med din tjej?
  • zelgon
    Anonym (Z22) skrev 2023-11-17 09:48:18 följande:
    Ja kanske är det så, hur känner du, hade du tänt på det med din tjej?
    Att någon annan ligger med min tjej? Nä, då skulle jag inte bli fredlig.

    Men jag har faktiskt legat med en annans tjej när han var i samma lägenhet. Han sprang in och ut ur rummet som en skottspole. Det var som att han inte kunde se men ändå måste se.
  • Anonym (Z22)
    zelgon skrev 2023-11-17 10:06:05 följande:
    Att någon annan ligger med min tjej? Nä, då skulle jag inte bli fredlig.

    Men jag har faktiskt legat med en annans tjej när han var i samma lägenhet. Han sprang in och ut ur rummet som en skottspole. Det var som att han inte kunde se men ändå måste se.
    Jag kan tänka mig att det är en duns av svartsjuka samtidigt som det är ett rus av kåthet att se ennsån sak :)
  • Anonym (Tobbe)

    Nej, du är inte ensam.

    Har länge tänt på detta och min fru vet om det. Dock har hon/vi än inga planer på agera, mer än att hon brukar läsa lite relaterade historier när vi har sex 😊

  • tuxxe

    Du är verkligen inte ensam om det.
    Det finns många män och kvinnor som tycker om att se sin partner ha sex med andra.
    som alla involverade är med på det så finns det väl inget fel med det.

  • Anonym (Z22)
    tuxxe skrev 2023-11-17 13:09:43 följande:

    Du är verkligen inte ensam om det.
    Det finns många män och kvinnor som tycker om att se sin partner ha sex med andra.
    som alla involverade är med på det så finns det väl inget fel med det.


    Något du provat med din tjej ?:)
  • zelgon
    Anonym (Z22) skrev 2023-11-17 13:45:37 följande:
    Något du provat med din tjej ?:)
    Varför har inte du provat? Har du framfört önskemålet till din tjej?

  • Anonym (Anonymen)

    Ja, du är ovanlig i att vilja detta och nej, du är troligtvis inte ett passande relationsmaterial för de flesta kvinnor med såna böjelser. 

Svar på tråden Vill att tjejen ligger med andra