• HeiHei

    Dejting!!

    ** Lånat min brors konto.** ( Nej ids inte göra eget bara för denna tråd)

    Finns det någon bra dejting app / webb sida som inte kostar skjortan som inte
    är död? 
    Att folk svarar och inte använder den för att få uppmärksamhet?

    Liten bakgrund här på mig.

    Kan ej gå på puben, nej är inte snål eller lat. Jag håller på att sadla om till nykter bana efter ett längre alkoholmissbruk och vill sadla om i livet.
    Jag har ett aktivt gym liv, är ofta på staden och ibland på biografer, men har hittills inte lyckats hitta någon och ibland ser de ut som att kvinnor i min stad undviker mig.

  • Svar på tråden Dejting!!
  • Anonym (Pannkaka)
    Anonym (S) skrev 2023-11-18 10:25:29 följande:

    Happy Pancake verkar funka ok.


    Ja, den är nr 1 nu. Tinder är ok, Badoo blev sämre nyligen (nu måste man matcha för att kunna skriva där också)
  • Anonym (S)
    Anonym (Pannkaka) skrev 2023-11-18 10:27:31 följande:
    Ja, den är nr 1 nu. Tinder är ok, Badoo blev sämre nyligen (nu måste man matcha för att kunna skriva där också)
    Ja Badoo har blivit väldigt mycket sämre. Tinder känner jag mer är för snabbsex, men det finns några seriösa också förstås.
  • Anonym (Fling)

    Upplever att happyp och badoo är mest obehagligt. De trevligaste männen har jag träffat på tinder och som kvinna så slipper jag obehagliga kontaktförsök från främlingar där.

  • Anonym (Pannkaka)
    Anonym (Fling) skrev 2023-11-18 11:08:32 följande:

    Upplever att happyp och badoo är mest obehagligt. De trevligaste männen har jag träffat på tinder och som kvinna så slipper jag obehagliga kontaktförsök från främlingar där.


    Provat Bumble? Där är det bara kvinnor som får skriva först.
  • Anonym (Fling)
    Anonym (Pannkaka) skrev 2023-11-18 11:14:47 följande:
    Provat Bumble? Där är det bara kvinnor som får skriva först.

    Nä, det verkar ändå vara samma män i alla apparna så det kvittar. Orkar inte dejta längre, när jag väl träffar någon som jag vill lära känna så är de inte intresserade av samma tillbaka. 

  • Anonym (S)
    Anonym (Pannkaka) skrev 2023-11-18 11:14:47 följande:
    Provat Bumble? Där är det bara kvinnor som får skriva först.
    Hur stort är det i Sverige egentligen? Jag trodde det var en app som funkar främst i Usa.
  • Anonym (Pannkaka)
    Anonym (S) skrev 2023-11-18 11:26:46 följande:
    Hur stort är det i Sverige egentligen? Jag trodde det var en app som funkar främst i Usa.
    Ingen aning, man hör aldrig talas om det här. Borde vara paraiset för kvinnor att slippa en massa oönskade mejl från män.
  • Anonym (Pannkaka)
    Anonym (Pannkaka) skrev 2023-11-18 11:41:49 följande:
    Ingen aning, man hör aldrig talas om det här. Borde vara paraiset för kvinnor att slippa en massa oönskade mejl från män.
    Min teori är att kvinnor gillar att klaga på att män visar intresse, men tycker det är tråkigt om män inte gör det. Många kvinnor känner sig kvinnliga och åtråvärda när mannen jagar efter dom.
  • Anonym (S)
    Anonym (Pannkaka) skrev 2023-11-18 12:36:06 följande:
    Min teori är att kvinnor gillar att klaga på att män visar intresse, men tycker det är tråkigt om män inte gör det. Många kvinnor känner sig kvinnliga och åtråvärda när mannen jagar efter dom.
    Är det du igen draken...?
Svar på tråden Dejting!!