• Anonym (Förtvivlad)

Särbo lämnat mig, gick bakom min rygg i 1 år!

Hur fan ska man göra för att glömma och komma vidare??
    Särbon sedan 5 år lämnade mig för 2 månader sedan, efter att kastat så mycket skit på mig som tex att jag gjort inbrott hos henne, repat hennes bil när hon handlat, jag skulle sol o våra henne, skulle våldta henne mm mm 
    Hon hitta på saker som skulle hänt för flera år sen... 
    De stämmer hon mår inget bra och skulle behöva komma till psyk men hon vägrar och går till mystiska terapeuter med underliga förslag... men men 

1 månad efter hon dumpa mig på stan genom att hälla vatten på mig o vråla så flyttade den hon tydligen haft minst ett år in hos henne...
    Jag älskade henne verkligen o gjort allt för att få henne att må bra... och så fick jag bara skit... 
    Hur fan ska jag komma vidare??? Hon ser till att någon gång i veckan vara där jag är och de känns som hon gör de för att jävlas bara 
    Är så ledsen av alla lögner och skit hon sagt o gjort 

• Svar på tråden Särbo lämnat mig, gick bakom min rygg i 1 år!
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2023-11-18 22:36:17 följande:
    Särbo lämnat mig, gick bakom min rygg i 1 år!

Hur fan ska man göra för att glömma och komma vidare??
    Särbon sedan 5 år lämnade mig för 2 månader sedan, efter att kastat så mycket skit på mig som tex att jag gjort inbrott hos henne, repat hennes bil när hon handlat, jag skulle sol o våra henne, skulle våldta henne mm mm 
    Hon hitta på saker som skulle hänt för flera år sen... 
    De stämmer hon mår inget bra och skulle behöva komma till psyk men hon vägrar och går till mystiska terapeuter med underliga förslag... men men 

1 månad efter hon dumpa mig på stan genom att hälla vatten på mig o vråla så flyttade den hon tydligen haft minst ett år in hos henne...
    Jag älskade henne verkligen o gjort allt för att få henne att må bra... och så fick jag bara skit... 
    Hur fan ska jag komma vidare??? Hon ser till att någon gång i veckan vara där jag är och de känns som hon gör de för att jävlas bara 
    Är så ledsen av alla lögner och skit hon sagt o gjort 

Låter som en komplett galning, med tiden kanske du ser annorlunda på er relation. Blocka överallt och försöka att undvika de situationer där du tror hon kommer vara.
  • Anonym (M)

Det kan vara brottsligt 

• Anonym (Kimchi)

Det där lät inte bra. Hur har det gått? Det var ett tag sedan du startade tråden? Har hon direkt anklagat dig för något? Någon polisanmälan? Jädra obehagligt om hon går runt och gapar till kreti och pleti vad hon anser att du gjort, inbrott och skadegörelse. Förhoppningsvis så ser de andra att hon inte är kry. 

• Anonym (Förtvivlad)

De går sådär.... iaf med hur jag mår.
    Hon har verkligen lyckats sabba för mig när det gäller tillit till människor. 
    Hon har dykt upp ett par gånger till där jag "brukar" gå med hunden fast hon bor 3 mil bort.
    Hon och hennes nya kör förbi mitt hus, bor på en gata man inte kör på utan ärende.

Jag funderar på att flytta men då tycker kuratorn jag flyr... men ja känner att detta är så psykiskt påfrestande att jag börjar få fysiska symtom i kroppen 

• Anonym (M)
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2023-12-31 19:05:56 följande:

De går sådär.... iaf med hur jag mår.
    Hon har verkligen lyckats sabba för mig när det gäller tillit till människor. 
    Hon har dykt upp ett par gånger till där jag "brukar" gå med hunden fast hon bor 3 mil bort.
    Hon och hennes nya kör förbi mitt hus, bor på en gata man inte kör på utan ärende.

Jag funderar på att flytta men då tycker kuratorn jag flyr... men ja känner att detta är så psykiskt påfrestande att jag börjar få fysiska symtom i kroppen 

Hon kanske bara kommer flytta efter?
  • Anonym (sturla)

Hon verkar psykiskt sjuk. 

Lyssna på din kurator. Det tar ca 1 minut för ditt ex att få reda på din nya adress. Det är inte din adress som är problemet. 

Svar på tråden Särbo lämnat mig, gick bakom min rygg i 1 år!