• tjej2000

    Är han intresserad eller inte?

    Häromveckan var jag iväg på ett stort event i en kyrka. Där träffade vi på ett par killar som sedan kom fram till oss många gånger för att snacka.
    Efter denna helgen skrev en av killarna till mig på instagram och frågade om min snap på ett väldigt flörtigt sätt haha. sedan skrev vi lite men det var rätt ytligt.
    jag Använder inte snap så i Tisdags fick han mitt nummer och jag skrev att han får ringa mig någon dag om han vill. Så skrev han tillbaka att det låter som en plan.
    nu är det söndag och han har inte ringt mig än, inte skrivit heller för den delen. Så jag vet inte? går ju såklart och väntar lite på att han ska ringa eller få ett sms liksom men ska jag förvänta mig att han inte alls är intresserad längre iomed han inte hört av sig på fem dagar? 
    Eller borde jag igentligen höra av mig till honom?
  • Svar på tråden Är han intresserad eller inte?
  • Mortiscia80

    Att fråga om någons Snap har i 9 fall av 10 med sex att göra. Jag vet inte vilken slags kontakt du hade förväntat dig men det är inte riddaren på vit häst vi har att göra med här i alla fall.

    Han lär inte höra av sig och om han gör det så är det för att fiska efter sexuellt intresse efter att det inte nappat någon annanstans. Hade han varit seriös så hade er kontakt börjat annorlunda och han skulle ha hört av sig vid det här laget. Om du var mer intresserad så hade du också kunnat höra av dig, men förvänta dig ingen romans av den här killen.

Svar på tråden Är han intresserad eller inte?