Barnet luktar bajs
Min dotter har en jämnårig bästa kompis, de sover över ibland och umgås ofta.
De är båda flickor på 9 år.
När kompisen sov över hos oss sist upptäckte jag att hon luktar bajs.
Jag gick in på deras rum för att hjälpa till att bädda kompisens säng. När jag öppnar dörren till rummet känner jag att det luktar bajs/fis på rummet och öppnar fönstret för att vädra.
Jag är på väg att ge henne en mysig vit filt att ha, när jag känner en unken bajslukt från filten. Jag visar flickorna filten och dom luktar på den och håller med att det luktar bajs. Då kläcker min dotter ur sig "det är min kompis som haft filten runtom sig". Ser att kompisen skäms över detta.
Jag ser att kompisen skäms över kommentaren och jag räddar upp situationen genom att säga att det måste vara katten, slänger sedan filten i tvätten. Jag erbjuder barnen att bada i badkaret och lånar ut ett par nya trosor till kompisen då hon inte hade med sig extra.
När barnen är i badkaret så går jag in på deras rum och luktar i kompisen säng och känner att hela sängen luktar bajs där hon legat/suttit.
Först trodde jag att hon måste ha bajsat på sig. Men dagen efter när kompisen gått hem så säger min dotter att den här kompisen ofta brukar lukta bajs, även fast hon precis duschat/bytt kläder.
Alltså, det är ju extremt vidrigt. Jag fick tvätta allt i 90 grader, där kompisen suttit/legat. Såklart väldigt synd om henne, måste vara riktigt jobbigt att ha den lukten.
Men seriöst, wtf? Varför luktar hon så här? Åkomma? Det är alltså inte andedräkten, det är hennes kropp