• Anonym (Anon1)

    Tror min partner ljuger

    Har sedan ett år träffat någon som relation allt va bra i början tills hon var otrogen med gemensam vän och ganska dålig stil på situationen men anyway därav har jag trust issues.när Jag är ute är det inget snack om att man ska komma hem till sin partner efter kvällen o sova ihop . Det är en gyllene regel , hon hjälpte en familjemedlem att städa inför flytt . Svarar mindre o inte så mkt bilder på snap då hon e yngre än mig under denna kväll (annars e det alltid visa var man e bla bla (jag ber aldrig om det) helt plötsligt ska hon sova där frågar sedan om dom är ute eller hemma , längre svarstid och voilà dom e ute . Får 2h senare och 3 upprepade frågor om var är ni , får svar ok såg inte han gick nyss hem han   bh lev jättefull , han jar blivit det dom senaste två gånger dim varit ensamma ute utan mig men han har aldrig stupat så tidigt när jag varit med (10+ ggr) och detta i samband att helt plötsligt va Påväg till mig för o sova här ? ,hon vänta på bussen 500 -700 m härifrån och jag gick ut på gården  för o se när hon kom i porten ser då en taxi komma kanske knappt en minut innan jag ser henne utanför porten kl 01 lite mer relativt tyst lugn gata och hon kom även från hållet som är motsvarande promenaden från där hon påstod sig åka från , kan det va ett sammanträffande att en taxi dyker upp (såg ej var den stanna hade endast vy för portöppningen från gården ) och samtidigt att hon aldrig brukar sova där o har totalt tvärtom värderingar ang detta ? Jagchar svårt o tro det . Speciellt med tidigare otrohets incidenter . Plus när jag frågar var dom varit är det även konstiga förflyttningar inom olika bar områden . Samt pratar överdrivet om var dom varit o gått osv som folk brukar göra när dem ljuger . Vet inte om jag håller på o bli totalt paranoid eller om jag ska tro på min magkänsla , hade gärna velat höra från någon annans synpunkt

  • Svar på tråden Tror min partner ljuger
  • Anonym (Magkänslan)

    Lyssna på magkänslan. Om du känner det ofta är så. Går du i ett förhållande och konstant känner dig svartsjuk så kommer det inte vara bra för någon av er. Även om hon är otrogen eller inte.

  • Anonym (E)

    Du kan ju inte må bra.... Hon kanske ljuger men å andra sidan har din svartsjuka gått till överdrift så pass att ni borde göra slut och du kan behöva bearbeta saker.

  • Anonym (jaha)

    Ok, så du valde att vara kvar i en relation med en svikare och en lögnare och nu misstänker du att hon ljuger? Ja det är väl klart att hon ljuger, hon ÄR ju en lögnare och du accepterade det när du valde att fortsätta vara med henne trotts att hon varit otrogen.

Svar på tråden Tror min partner ljuger