• Anonym (tråd :))

    Kuktråd

    Ska ingen starta en kuktråd snart :D

  • Svar på tråden Kuktråd
  • Anonym (Fejk mus)
    Anonym (Blondie) skrev 2023-11-26 18:42:11 följande:

    Allt under 20 räknas ej


    Visa din ? mus? med du är en litet runktroll.
  • Anonym (Man 53 år)
    Anonym (tråd :)) skrev 2023-11-26 18:22:10 följande:
    Kuktråd

    Ska ingen starta en kuktråd snart :D


    Den kommer tas bort omgående av moderator helt enligt forumreglerna. 
    Så du får söka på annat håll!
  • Anonym (tråd :))

    Jag spöka inte, tycker dom är roliga :D

  • Anonym (?)

    Det absolut sista denna sajt behöver är ännu en kuktråd. Finns redan för många.

  • Anonym (Eva)

    Ett litet bidrag till kuktråd! :P

    Min tråkiga man har en för liten kuk. Han har sällan lust med sex och potensen börjar nog svikta också. För ett par månader sen inledde jag ett KK-förhållande med en yngre, vältränad och STORKUKAD kille. Sjukt skönt att äntligen bli uppfylld igen! Ibland är hans kompis med som också har en rejäl kuk. 

  • Anonym (tråd :))
    Anonym (Eva) skrev 2023-11-26 20:06:38 följande:

    Ett litet bidrag till kuktråd! :P

    Min tråkiga man har en för liten kuk. Han har sällan lust med sex och potensen börjar nog svikta också. För ett par månader sen inledde jag ett KK-förhållande med en yngre, vältränad och STORKUKAD kille. Sjukt skönt att äntligen bli uppfylld igen! Ibland är hans kompis med som också har en rejäl kuk. 


    Hahah kärleken övervinner allt ! (elr inte ) :)
  • Anonym (Fejk mus)
    Anonym (Eva) skrev 2023-11-26 20:06:38 följande:

    Ett litet bidrag till kuktråd! :P

    Min tråkiga man har en för liten kuk. Han har sällan lust med sex och potensen börjar nog svikta också. För ett par månader sen inledde jag ett KK-förhållande med en yngre, vältränad och STORKUKAD kille. Sjukt skönt att äntligen bli uppfylld igen! Ibland är hans kompis med som också har en rejäl kuk. 


    Oj vad härligt! Kör ni dubbelmack?
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Fejk mus) skrev 2023-11-26 20:15:27 följande:
    Oj vad härligt! Kör ni dubbelmack?
    Absolut!! 
  • Anonym (R)

    Tja, jag kan väl berätta igen om hur det är att ha en mini. Jag menar verkligen mini och inte liten. Jag har alltid varit framåt och har haft hyfsat lätt att ragga. Men jag har aldrig legat med samma tjej 2 ggr. En del klarar inte av att dölja sin besvikelse när kallingarna kommer av. Andra håller masken bättre men man märker hur de anstränger sig för att inte visa vad de känner. Jag kan ge orgasm med tunga och fingrar men det räcker inte. Detta gäller oavsett tillfälligt sex eller någon man dejtat några gånger och vill satsa seriöst på.

Svar på tråden Kuktråd