• Ellipellipang

3 brödskivor mögel

Hade ett paket bröd som gick ut idag o sonen har ätit 3 skivor. Jag kollade noga så det inte var mögel men när jag skulle ta ut en till var det små små gröna pickar på det brödet hur farligt är det för min son? Får så dåligt samvete måste han kräkas upp?

• Svar på tråden 3 brödskivor mögel
  • Anonym (l)

varför i hela friden skulle han tvångskräkas för bröd som det eventuellt varit lite mögel på?

• Anonym (G)

Känns som en sak man frågar 1177 ej här

• Ellipellipang

Löser o ser att de kan påverkar lever o orsaka cancer? Fick dåligt samvete o kanske är bättre o få ut det? 

• Anonym (Lis)
    Ellipellipang skrev 2023-11-28 16:49:12 följande:

Löser o ser att de kan påverkar lever o orsaka cancer? Fick dåligt samvete o kanske är bättre o få ut det? 

Du kanske ska gå en föräldrakurs eller gå i terapi för all din oro kring att ha barn.
    Måste vara jobbigt för dig att gå och känna så mycket oro hela tiden. Kanske kan föräldrakurs leda till att du träffar andra föräldrar med barn i samma ålder om du nu varken har det eller föräldrar att rådfråga om något.
  • Anonym (l)
    Ellipellipang skrev 2023-11-28 16:49:12 följande:

Din hypokondri är jävligt utspårad om du seriöst säger något sånt om ditt barn.
  • Anonym (Spara)

Frågan är snare varför fryser du inte in brödet så slipper det bli möjligt och slängas! Ta fram för varje dag. 

• Anonym (Spara)
    Anonym (G) skrev 2023-11-28 16:47:51 följande:

Känns som en sak man frågar 1177 ej här

Verkligen inte!!! 😂 Herregud använd sunda förnuftet!!!
  • Anonym (Lis)
    Anonym (Spara) skrev 2023-11-28 19:12:10 följande:
    Verkligen inte!!! 😂 Herregud använd sunda förnuftet!!!
    Fast är väl skönt att inte 1177 uppehålls med olika sådana här frågor varje dag, då hade man ju själv aldrig kommit fram när man faktiskt behöver hjälp!
Svar på tråden 3 brödskivor mögel