• 19Richie88

    1 Dec. M.P Greveholm SVT:s Julkalender -96

    Då var det dags.. officiellt 1'a December 2023.
    Nu kör vi, ja för att du gissade rätt!
    Nu kör vi första avsnittet och start idag och så ser man om Greveholm från -96
    Ett avsnitt varje dag, ett varje dag fram till den 24'e aka Julafton.

    Hoppas att det är fler som gör samma sak som mig!
    Ha det bäst allihopa.


    .

  • Svar på tråden 1 Dec. M.P Greveholm SVT:s Julkalender -96
  • Minimalen

    Jag tar "Albert & Herberts jul" och "Tusen år till julafton" i dvd:n. Eller gör som förra året och ser om de har någon kul kalender på NRK:s hemsida som är fri se även för oss som inte är norrbaggar.

  • 19Richie88

    Ja det låter fint det!
    Men du, 'Tusen år till Julafton', när gick den?.. jaja, jag vet en Googling bort bara men kul att snacka lite ju' Hihi.

  • Aniiee

    Nej. För jag vill hinna klämma in Stjärnhuset, Ture Sventon, Håll Huvet Kallt, Jul i Kapernaum, Pelle Svanslös och året julkalender också, så jag måste se mer än ett avsnitt om dagen.


    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • 19Richie88
    Aniiee skrev 2023-12-01 16:50:14 följande:

    Nej. För jag vill hinna klämma in Stjärnhuset, Ture Sventon, Håll Huvet Kallt, Jul i Kapernaum, Pelle Svanslös och året julkalender också, så jag måste se mer än ett avsnitt om dagen.


    Jag tän..Haha du fick mig på den! Kul.
    Bra där faktiskt.

    Tänkte vadå, nej"
    ..sen att du därför ser mer än ett avsnitt om dagen fram tills julafton. Underbart det med såklart ju!
  • Minimalen
    19Richie88 skrev 2023-12-01 16:11:49 följande:

    Ja det låter fint det!
    Men du, 'Tusen år till Julafton', när gick den?.. jaja, jag vet en Googling bort bara men kul att snacka lite ju' Hihi.


    Den gick 2015 men kommer inte släppas på dvd pga rättighetsbråk. Jag spelade in den från tv på en inspelningsbar dvd-spelare när den sändes.
  • Aniiee
    Minimalen skrev 2023-12-01 17:27:21 följande:
    Den gick 2015 men kommer inte släppas på dvd pga rättighetsbråk. Jag spelade in den från tv på en inspelningsbar dvd-spelare när den sändes.
    *host*dailymotion*host

    Va, sa någon något? 
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
Svar på tråden 1 Dec. M.P Greveholm SVT:s Julkalender -96