• Anonym (U)

Vet inte hur jag ska hantera

När jag har en väldigt snygg kille så blir jag jämförd med andra tjejer av mina nära och kära och det har börjat få mig att må dåligt. Får i princip höra att han nog inte kan vela något seriöst då han är för snygg. Blir jämförd med andra onaturliga tjejer som gjort botox och fillers och får höra att jag är för naturlig, att han nog gillar mer sånna tjejer och inte naturliga.

Jag blir konstant nedtryckt som om jag inte vore värt ett skit, och de skapar en bild som börjar få mig att tro att han kanske verkligen är en player bara för att han är snygg. Det får mig att vilja avsluta allt på grund av all negativitet runt om för jag blir osäker på honom och tänker att han kan inte vilja ha mig när han har massa tjejer efter sig.. typ vad ser han mig när han kan ha någon modell där borta

• Svar på tråden Vet inte hur jag ska hantera
  • Anonym (P)

Vilka ytliga människor du verkar ha i ditt liv! Bara för att man är snygg behöver man väl inte tända på ankläppar och lösögonfransar?! 

• Tecum

Du ska inte bry dig om vad ytliga och missunnsamma människor säger, även om de står dig nära.

• Anonym (U)
    Tecum skrev 2023-12-02 12:59:21 följande:

Du ska inte bry dig om vad ytliga och missunnsamma människor säger, även om de står dig nära.

Poängen är att de tror att han är exakt likadan och de har fått mig att tro att jag inte är snygg nog för honom tyvärr. Aldrig haft så här dåligt självförtroende där andra lyckats få mig att känna att jag inte duger. De säger att han nog ljuger att han gillar mig osv.
Svar på tråden Vet inte hur jag ska hantera