• Anonym (Takzak)

Är Bodycontact död?

Ja,  jag har en profil på Bodycontact.. och har starka misstankar på att sajten är död och att de bara är analfabeter kvar.
    Om jag skriver annonser i Kille söker Tjej, så är de kanske 98% av dom som läser och sen går in på min profil MÄN.

• Svar på tråden Är Bodycontact död?
  • Anonym (Z2)

Kanske för att du är just man som är överrepresenterade på alla såna sidor. Jag som söker som par får 5 dms om dagen 

• Anonym (Urk)

Kanske för att män beter sig som svin på dessa sidor som gör att kvinnor lyser med sin frånvaro

kanske för att män dömmer kvinnor som har haft många sexpartners. 

klart det finns kvinnor som tycker om och vill ha sex, men inte så många som vill ha tillfälligt sex med främlingar. ONS med män som inte bryr sig om vem dom ligger med är sällan givande och tillfredställande.

• Anonym (Takzak)
    Anonym (Z2) skrev 2023-12-05 19:07:17 följande:

Kanske för att du är just man som är överrepresenterade på alla såna sidor. Jag som söker som par får 5 dms om dagen 

Jag hade hjärnsläpp och skrev i annons riktade mot kvinnor om dom hade något förslag på vad jag kunnat ge mig själv i födelsedagspresent då jag firade den helt ensam. inga dm på FB, ingen som ringt eller någon som varit på besök.
    Så mitt syfte var icke sexuellt.
  • Anonym (Takzak)
    Anonym (Urk) skrev 2023-12-05 19:12:43 följande:

Kanske för att män beter sig som svin på dessa sidor som gör att kvinnor lyser med sin frånvaro

kanske för att män dömmer kvinnor som har haft många sexpartners. 

klart det finns kvinnor som tycker om och vill ha sex, men inte så många som vill ha tillfälligt sex med främlingar. ONS med män som inte bryr sig om vem dom ligger med är sällan givande och tillfredställande.

Jag söker inte ens efter ONS, Och slutat sen länge att skriva till någon där.
    För jag vet att om jag skriver till en kvinna så tar de inte många sekunder innan mitt meddelande ligger på plats 100+ för att de dräller in meddelanden av andra killar varje sekund.
  • Anonym (Paret)

BC är inte dött men där är stor obalans på medlemmar och männen dominerar enormt. Vi är där som par och det dräller in meddelanden i alla former. Tyvärr mest män som tror att frun är öppen för precis vem som och att hon är beredd att slänga sig i en taxi för att knulla en okänd random man i timmar i en okänd lägenhet eller bil. Eftersom det är en stor obalans på medlemmar så dränerar det sajten på aktivitet. Snart är det endast män kvar. 

• Anonym (Takzak)
    Anonym (Paret) skrev 2023-12-06 07:22:25 följande:

BC är inte dött men där är stor obalans på medlemmar och männen dominerar enormt. Vi är där som par och det dräller in meddelanden i alla former. Tyvärr mest män som tror att frun är öppen för precis vem som och att hon är beredd att slänga sig i en taxi för att knulla en okänd random man i timmar i en okänd lägenhet eller bil. Eftersom det är en stor obalans på medlemmar så dränerar det sajten på aktivitet. Snart är det endast män kvar. 

Ja, tyvärr är det ingen limit. De var bättre förut. Tycker de verkar som devs är mer och mer frånvarande. support genererar ingenting längre..
  • Anonym (Paret)
    Anonym (Takzak) skrev 2023-12-06 07:27:59 följande:
    Ja, tyvärr är det ingen limit. De var bättre förut. Tycker de verkar som devs är mer och mer frånvarande. support genererar ingenting längre..
    Ja sajtägarna verkar har försvunnit eller i alla fall bara göra nödtorftiga insatser. De får väl fortfarande in några kronor antagligen. 
  • Anonym (Takzak)
    Anonym (Paret) skrev 2023-12-06 07:33:19 följande:
    Ja sajtägarna verkar har försvunnit eller i alla fall bara göra nödtorftiga insatser. De får väl fortfarande in några kronor antagligen. 
    Kanske man bör tänka på att lämna, den profil jag har nu är min 6:e som jag haft..
    Har kommit och gått tidigare, träffat en kvinna med min första.. men de blev bara regelbundet sex i en månad där.
    Nu är de väl mer bara smärtsamt att vara kvar.
    Inte roligt ha hög drift och inte legat på lite över 1 år nu.
  • Anonym (Anonymt)

Ja, det verkar nästan så med tanke på alla snuskhumrar till incels som lusat ner detta forum på sistone. Som om Familjeliv skulle ge bättre napp. Detta kan de ju inbilla sig.

• Anonym (Takzak)
    Anonym (Anonymt) skrev 2023-12-06 07:54:27 följande:

Ja, det verkar nästan så med tanke på alla snuskhumrar till incels som lusat ner detta forum på sistone. Som om Familjeliv skulle ge bättre napp. Detta kan de ju inbilla sig.

Nu är ju inte "jag" här för att hitta ragg..
  • Anonym (Anonymt)
    Anonym (Takzak) skrev 2023-12-06 07:57:19 följande:
    Nu är ju inte "jag" här för att hitta ragg..
    Okej, det var ju trevligt för omväxlings skull. 
  • Anonym (HanSomTogHenne)
    Anonym (Takzak) skrev 2023-12-06 07:50:39 följande:
    Kanske man bör tänka på att lämna, den profil jag har nu är min 6:e som jag haft..
    Har kommit och gått tidigare, träffat en kvinna med min första.. men de blev bara regelbundet sex i en månad där.
    Nu är de väl mer bara smärtsamt att vara kvar.
    Inte roligt ha hög drift och inte legat på lite över 1 år nu.
    Men stackare... jag tycker att du ska prova Victoria Milan. Det kostar en slant för män att vara med där, men du kommer att få ligga i alla fall. Kan dock bli lite drama med upptagna kvinnor. :)
  • Anonym (Takzak)
    Anonym (HanSomTogHenne) skrev 2023-12-06 08:21:35 följande:
    Men stackare... jag tycker att du ska prova Victoria Milan. Det kostar en slant för män att vara med där, men du kommer att få ligga i alla fall. Kan dock bli lite drama med upptagna kvinnor. :)
    Tack för de, men tror jag avstår. redan testat den några år tillbaka, men kände mig lite snål och just nu som arbetssökande med väntande praktik efter nyår så kan jag inte kasta ut pengar hursomhelst heller.. 
  • Anonym (Takzak)

Nu har jag då raderat mitt konto på BC och bad Devs dra åt helvete.
    satte in en annons i onsdags för att se vilken respons jag fick av att jag skulle lägga ner. inte förvånande nog så var de bara killar som svarade.
    Och en trodde att jag skulle återvända någon dag- Vilket jag bara skicka ett meddelande att jag skulle hellre fronta med en timmerbil i 130 km/h.

Svar på tråden Är Bodycontact död?