• Anonym (CH)

Hur får man den gifta kvinnan

Min nys grannen är så sexig riktig dröm för mig, hur får man henne till sängen?
    Har väl pratat lite med henne och mannen .

Har aldrig jagat gift kvinna förut men hon kan jag inte motstå.
    Funderar på att bli vän på Facebook och börjar å små flörta, men kanske inte det bästa alt 

Några tipps ? 

Får lätt tjejer så utseende har jag till min fördel 
    Hon är runt 40år jag är 35 så lite äldre 

Moralpoliser skiter jag i nu tänkte jag på mitt och vad jag vill ha.

• Svar på tråden Hur får man den gifta kvinnan
  • Agda90

Du kan väl bara fråga henne rakt ut? Och min förhoppning är då att hon svarar med att ge dig en rak jäkla höger!

• Anonym (Kaffedraken)

Vet inte. Jag har varit tänd på gifta kvinnor, men skulle aldrig stöta på nån. Men jag stötte faktiskt på en kvinna som var sambo en gång. Det skulle jag aldrig göra nu.

• Anonym (Lillen)

Det du håller på med är moraliskt fel. Det enklaste är ju att söka kontakt och försöka prata med henne så får du agera utefter responsen du får. Om hon är intresserad av dig på det sättet du vill kommer du märka det. 

Antar att du bara är ute efter en sexuell relation till denna kvinna.

• Anonym (CH)

Man läser ju hela tiden här att kvinnor är otrogna stup i kvart.
    Moral rätt eller fel vi alla är människor.

Vad har man att förlora? Det kommer att ta ett tag tror inte kommer i kväll.
    utmaningar är skoj 

• Mimosa86

Om du ska lägga till henne på Facebook så behöver du lägga till mannen med- annars blir det uppenbart att du siktat in dig på henne.

Jag skriver detta eftersom en framgångsrik man (granne) med fru och barn flirtar med mig. Han har också lagt till mig på FB och likar bilder på mig vilket min man då sett och tyckt är för uppenbart. (Jag tycker inte heller om det men accepterade förfrågan just för att han är en granne och han har gemensamma bekanta med min man).

Så var smidig.

Oavsett kommer du bli dissad, så mitt råd är enbart för att hjälpa dig att inte framstå som alltför patetisk :).

Vill du enbart ligga så varför inte bli vän med båda? Kanske vill de krydda sexlivet med en gästspelare? You never know

• Anonym (Jojjo)
    Anonym (CH) skrev 2023-12-06 15:49:56 följande:

Man läser ju hela tiden här att kvinnor är otrogna stup i kvart.
    Moral rätt eller fel vi alla är människor.

Vad har man att förlora? Det kommer att ta ett tag tror inte kommer i kväll.
    utmaningar är skoj 

Och hennes liv då? Hennes äktenskap och den sorg det kan innebära och ev skiljsmässa. Är du helt likgiltig inför henne?

Det rimliga vore att man huset någon form av känsla, värme och omtanke för den man vill vara intim med.
  • Agda90
    Mimosa86 skrev 2023-12-06 15:51:29 följande:

Om du ska lägga till henne på Facebook så behöver du lägga till mannen med- annars blir det uppenbart att du siktat in dig på henne.

Jag skriver detta eftersom en framgångsrik man (granne) med fru och barn flirtar med mig. Han har också lagt till mig på FB och likar bilder på mig vilket min man då sett och tyckt är för uppenbart. (Jag tycker inte heller om det men accepterade förfrågan just för att han är en granne och han har gemensamma bekanta med min man).

Så var smidig.

Oavsett kommer du bli dissad, så mitt råd är enbart för att hjälpa dig att inte framstå som alltför patetisk :).

Vill du enbart ligga så varför inte bli vän med båda? Kanske vill de krydda sexlivet med en gästspelare? You never know

Han är redan patetisk som ska jaga efter en gift kvinna. Såna män är inte värda så mycket 
  • Mimosa86
    Agda90 skrev 2023-12-06 15:56:06 följande:
    Han är redan patetisk som ska jaga efter en gift kvinna. Såna män är inte värda så mycket 
    Det blir en bra lärdom för honom. Tycker t.o.m. att det kan vara bra. Då testas hennes lojalitet mot hennes man/familj. Man måste kunna stå emot frestelser.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Mimosa86 skrev 2023-12-06 16:01:16 följande:
    Det blir en bra lärdom för honom. Tycker t.o.m. att det kan vara bra. Då testas hennes lojalitet mot hennes man/familj. Man måste kunna stå emot frestelser.
    Ja, tänk på det sen under mellandagsrean.
  • Agda90
    Mimosa86 skrev 2023-12-06 16:01:16 följande:
    Man kan också vända på det. I mina ögon har en man som väljer att ragga på en upptagen kvinna ingen respekt för sig själv eller den upptagna kvinnan. (Gäller när kvinnor raggar på upptagna män också). Och en sådan människa har jag inget över för. 
Svar på tråden Hur får man den gifta kvinnan