• Anonym (Kaffedraken)

Är snygga tjejer bättre i sängen?

Fick en matchning med en snygg tjej, och det fick mig att börja tänka. Hon ser busig ut, sexig helt enkelt. Har säkert varit med om ett och annat. Knappast en oskuld om man säger så.
    Ni tjejer som är snygga och har varit med om ett och annat, är ni bra i sängen? Skulle alla killar tycka det, eller är sånt individiuellt?
    Du kille som har legat med många tjejer, var de snygga bättre?

• Svar på tråden Är snygga tjejer bättre i sängen?
  • Anonym (Givet)

Att se bra ut är en positiv faktor i sig som bidrar i sängkammaren. Handlar inte bara om de ansiktsdrag man fått i arv utan också om att ha en snygg kropp som är i god kondition. 

Överviktiga är sämre på alla sätt skulle jag säga. Fula oformliga kroppar och sämre uthållighet, sämre kondition, sämre hy.

• Anonym (Speglar ditt utseende hur bra du är i sängen?)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2023-12-08 12:45:24 följande:
    Är snygga tjejer bättre i sängen?

Fick en matchning med en snygg tjej, och det fick mig att börja tänka. Hon ser busig ut, sexig helt enkelt. Har säkert varit med om ett och annat. Knappast en oskuld om man säger så.
    Ni tjejer som är snygga och har varit med om ett och annat, är ni bra i sängen? Skulle alla killar tycka det, eller är sånt individiuellt?
    Du kille som har legat med många tjejer, var de snygga bättre?

Seriöst, tror du att utseendet gör hur bra man är i sängen?
    För det första gillar man olika utseenden, alla gillar inte samma även om naturligtvis modeller anses snygga av många men det avgör ju inte om man är bra i sängen eller ej.

Vad anser du om ditt eget utseende? är du snygg eller ful?
    hänger det på ditt utseende om du är snygg eller ful? 
    Om du är ful då är du alltså dålig i sängen
    eller är du jättesnygg och bra i sängen?

Känner du att ditt utseende har gjort hur bra du är i sängen?
    Gå till dig själv och avgör om ditt utseende speglar hur bra du är i sängen.

Så är du snygg och bra i sängen eller ful och dålig i sängen eller medel och medel bra i sängen?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Speglar ditt utseende hur bra du är i sängen?) skrev 2023-12-08 12:58:17 följande:
    Seriöst, tror du att utseendet gör hur bra man är i sängen?
    För det första gillar man olika utseenden, alla gillar inte samma även om naturligtvis modeller anses snygga av många men det avgör ju inte om man är bra i sängen eller ej.

Vad anser du om ditt eget utseende? är du snygg eller ful?
    hänger det på ditt utseende om du är snygg eller ful? 
    Om du är ful då är du alltså dålig i sängen
    eller är du jättesnygg och bra i sängen?

Känner du att ditt utseende har gjort hur bra du är i sängen?
    Gå till dig själv och avgör om ditt utseende speglar hur bra du är i sängen.

Så är du snygg och bra i sängen eller ful och dålig i sängen eller medel och medel bra i sängen?
    En snygg tjej som haft många killar kanske har bättre självförtroende. Hon har legat mycket, så hon känner sig säker i sängen. Jag har bara varit med en och vi hade sex 2 ggr, men jag har bara haft ett samlag i hela mitt liv. Jag tycker själv att jag var bra, men minns hon reagerade på att jag var lite försiktig av mig, det var hon inte van.
  • Anonym (Dubbel Dipper)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2023-12-08 13:02:01 följande:
    En snygg tjej som haft många killar kanske har bättre självförtroende. Hon har legat mycket, så hon känner sig säker i sängen. Jag har bara varit med en och vi hade sex 2 ggr, men jag har bara haft ett samlag i hela mitt liv. Jag tycker själv att jag var bra, men minns hon reagerade på att jag var lite försiktig av mig, det var hon inte van.
    Du har haft mer sex, men med killar
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Dubbel Dipper) skrev 2023-12-08 13:03:52 följande:
    Ja, men nu pratar jag om sex med tjejer.
  • Anonym (Speglar ditt utseende hur bra du är i sängen?)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2023-12-08 13:02:01 följande:
    det är klart att självförtroende kan göra att man legat mer men själva utseendet gör ju inte att man är bättre, än medelsnygg kvinna och man som legat mycket och har bra självförtroende är troligtvis bättre i sängen än en supersnygg person som inte legat så mycket.

Så du menar att ditt utseende gjort att du fått ligga bara med en person, du hade alltså fått ligga mer och varit bättre i sängen om du varit snyggare än du är då eller vad?  Du menar att du inte ser bra ut då du bara fått ligga med en person?

Hade du automatiskt varit bra i sängen med den enda person du legat mer om du är jättesnygg men inte om du är ful? 
    Det var väl inte ditt utseende som gjorde hur bra du var i sängen dom 2 ggr då låg med den personen? 

Anser du att ditt utseende speglat ditt sexliv?
  • Moder1

Självförtroende och sexualitet gör en person bra i sängen oavsett om man är snygg eller mindre attraktiv.

• Anonym (Dubbel Dipper)
    Anonym (Dubbel Dipper) skrev 2023-12-08 13:03:52 följande:
    Men vad tycker du. Är snygga killar bättre i sängen?  
  • Anonym (Tjock)

Jag är både ful och överviktig men det påverkar varken min uthållighet eller prestation. Bara för man är tjock så betyder det inte att man har dålig kondition, är lat, stel eller pryd. 

Om jag får säga det själv så är jag bra i sängen (och på andra platser med för den delen), jag är aktiv och engagerad vilket jag ser som bra egenskaper. Jag är bra på smek och kel och lyhörd för min partner. 

Vilka extrema fördomar det finns här inne. det är lite som att säga att någon som är 2 meter skulle vara sämre på sex pga deras längd. Kanske man inte matchar i attraktion eller fysisk kompatibilitet, men några extra kilon, sneda tänder, skallighet eller vara huvudet längre eller kortare gör liksom liten skillnad på engagemang och prestation. 

• Anonym (Självfixering är osexigt)

Min erfarenhet av snygga brudar är att de är generellt sämre i sängen än medelsnygga och de mindre snygga än så. De s k "snyggaste" som oftast har de attributen som media och skönhetsindustrin tycker man ska ha, får jobba hårt för sitt kapital och det kostar ofantliga summor att hålla allt på plats och att vara på topp. Många såna kvinnor är osäkra från grunden och har investerat pengar i sina utseenden i form av  nya bröst och diverse fillers överallt och har alltså från början varit missnöjda med sina kroppar och utseenden vilket så klart påverkar och speglar deras beteenden både sexuellt och socialt.

Vad jag erfarit har de varit klart mer hämmade och haft svårt med sånt som är naturligt som mycket av det kroppsliga innebär. För att de konstant tänker på hur de ser ut, vågar inte ta av sminket,  kan inte dra på sig något bekvämt plagg och bara vara sig själv. Har också märkt av att de i högre grad tenderar spela roller i sängen och försöker efterlikna porrens kvinnor och allt ska vara så kontrollerat som en akt utan deras närvaro skulle jag beskriva det. Rätt trisst!

Några av mina  bästa  sexuella upplevelser har jag nog haft med lite mindre perfekta kvinnor, lite kurviga t o m och såna som klarar vara osminkade till vardags och kan äta vad de känner för och dra iväg på något spontant. De har också haft lättare att njuta och skratta i sängen.Inte varit lika rädda för vätskor och dofter och att ha kul och experimentera.  Snygga brudar kommer liksom med ett pris och är mer prydnadssaker än särskilt givande.

Svar på tråden Är snygga tjejer bättre i sängen?