• Anonym

Porrfilmer på nätet ?

Finns det nån sida så man kan få se en filmsnutt av filmerna för att se om det är nåt som intresserar en ?
  • Svar på tråden Porrfilmer på nätet ?
  • Anonym (OJOJ)

hmm tittade in, blev ju upphetsad ju

• Anonym

Man blir ju nästan rädd när man ser vissa filmer o inte upphetsad men alla är vi olika !

• Anonym (wow)

funkade skitbra som förspel, måste jag säga!! *nöjd*

• Anonym

tack vilken skön efterniddag man fick :)

• Anonym

blev ju lurad att titta in där....men usch

• Anonym

Bra med lite gratis porr , kan behövas när man är lite uttråkad...

• Anonym

Det är svårt att sluta titta då man börjat. Lite jobbigt att man sitter på jobbet pch blir så upphetsad att man måste ta hand om saken själv bara. Känns halvt snuskigt att gå in och onanera på toaletten men jag måste bara det efter att ha tittat på detta. Är det sjukt eller?

• Fiaflopp

Sista anonym: ja det är lite äckligt to....tänk på att du är på JOBBET!

• Anonym

finns det någon "normal" bland dessa, eller drabbas man av virus?

• Anonym

Tidigare känd som Anonym NR: 8663988.

Men porrsufa inte själva nu, porrsurfa tillsammans med era respektive.

• Anonym

Någon som känner till nån bra chatsida, där man kan prata sex med vanliga människor?

• Anonym
    Jo, Mr Smurf, men här bör man inte skriva vad som helst, om man läser FLs regler. Tanken verkar vara att känsliga rummet ska vara till för att kunna prata om känsliga saker, som problem i sexlivet eller liknande.
  • Mr Smurf

Loggar du in på godtycklig webchatt å börjar prata snusk sä är det säkert flera som hakar på..

• MinTid

Varför skulle man inte få titta själv?

Sedan tycker jag att Anonyms lilla paus kan liknas vid vilken fikarast/rökpaus som helst. Skillnaden är väl att det hon/han gör på toaletten är sundare än att både röka och fika

Svar på tråden Porrfilmer på nätet ?