• Anonym (borderlina)

När är man för gammal för bootyshorts?

tänker den här typen av shorts, de första "simple summer shorts"

www.etsy.com/market/full_booty_shorts

Jag tänker dels på sommaren, men även gymmet, hemma och på sommaren om man jobbar i butik där de flesta kunderna är fantasy och sci-fi intresserade män och tonårskillar där chefen inte har något emot det utan anser tvärtom att det är bra.

Kroppen för att bära dem snyggt finns med. När är man då för gammal för den typen av shorts?

• Svar på tråden När är man för gammal för bootyshorts?
  • Anonym

I 5-6 års åldern. När man börjar skolan slutar man med dylika blöjbyxor

• Anonym (Kvack)

Det finns ett litet fönster när de där passar åldersmässigt, det när när man är mellan 32 år, 3 månader, 4 dagar och 2 timmar och 32 år, 3 månader, 4 dagar och 2 timmar samt 1 minut gammal. Allt under och över det går bort. Samt att man aldrig någonsin ska ha dem så att någon annan ser en, de är för jävla fula nämligen. 

• Anonym (borderlina)
    Anonym (Kvack) skrev 2023-12-15 20:53:22 följande:

Det finns ett litet fönster när de där passar åldersmässigt, det när när man är mellan 32 år, 3 månader, 4 dagar och 2 timmar och 32 år, 3 månader, 4 dagar och 2 timmar samt 1 minut gammal. Allt under och över det går bort. Samt att man aldrig någonsin ska ha dem så att någon annan ser en, de är för jävla fula nämligen. 

ok om ca sju månader då kan jag ha dem i en minut, ok :D 
  • Auditanne

Ser nog lika trashigt ut oavsett ålder på bäraren. Räkna också med att såna shorts drar till sig samma typ av manligt klientel - trash. 

• Anonym (Granbarr)

Under 15 drar du till dig pedofiler och över 15 drar du till dig gubbsjuka män...

Pick and choose.... 

• Anonym (Lovisa)

Lika oanständigt och fult oavsett ålder.

• Anonym (...)

Man blir inte för gammal för det, utan man har det om man själv trivs i oavsett vad alla arroganta moralpoliser tycker om det.

• Anonym (borderlina)
    Anonym (Granbarr) skrev 2023-12-15 21:11:51 följande:

Under 15 drar du till dig pedofiler och över 15 drar du till dig gubbsjuka män...

Pick and choose.... 

Jag gillar på sätt och vis gubbsjuka män som ser mig som att jag är jätteung. Jag tror jag började känna så redan vid 27-28 kanske. När jag själv började känna att nu är jag faktiskt snart gammal :(. Min fästman är 18år äldre än mig och han kommer nog alltid se mig som ung vilket gör att jag känner mig ung.
    Anonym (Lovisa) skrev 2023-12-15 21:19:04 följande:

Oanständigt kanske, men är det så fult? 
    Anonym (...) skrev 2023-12-15 21:28:16 följande:

Man blir inte för gammal för det, utan man har det om man själv trivs i oavsett vad alla arroganta moralpoliser tycker om det.

:) Anledningen att jag frågar är för att jag känner på något vis att jag är för gammal eller kanske borde känna mig för gammal. Inte för att ha sådana hemma eller när jag är på gymmet, men annars. Skulle därför vara intressant med en ålder, vad andra tycker. 
  • Auditanne
    Anonym (borderlina) skrev 2023-12-15 22:08:20 följande:
    Jag gillar på sätt och vis gubbsjuka män som ser mig som att jag är jätteung. Jag tror jag började känna så redan vid 27-28 kanske. När jag själv började känna att nu är jag faktiskt snart gammal :(. Min fästman är 18år äldre än mig och han kommer nog alltid se mig som ung vilket gör att jag känner mig ung.
    Anonym (Lovisa) skrev 2023-12-15 21:19:04 följande:

Oanständigt kanske, men är det så fult? :) Anledningen att jag frågar är för att jag känner på något vis att jag är för gammal eller kanske borde känna mig för gammal. Inte för att ha sådana hemma eller när jag är på gymmet, men annars. Skulle därför vara intressant med en ålder, vad andra tycker. 
    Men varför söka bekräftelse hos andra män när du redan har en? Vore det inte bättre om du jobbade lite på ditt självförtroende istället? 

Jag menade inte att låta som en moralens väktare i mitt svar. Ville bara ge dig en realistisk bild av det hela.

De där shortsen är korta, visar mycket hud och ser lite billiga ut på så vis. En billig klädsel kommer sannolikt också att locka till sig billiga män som tänker med nåt helt annat än hjärnan. 
  • Anonym (hmm)

När man känner för det :)

Svar på tråden När är man för gammal för bootyshorts?